تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۴
۰
plusresetminus
امام جمعه رودبارجنوب گفت: شهید بهشتی دشمن شناس خوبی بود و پیام اصلی فاجعه هفت تیر،هم دشمن شناسی است.
سعه‌صدر شهیدبهشتی از نیازهای اساسی جامعه ماست/پیام اصلی فاجعه هفت تیر، دشمن شناسی است
به گزارش خبرنگار "راه آرمان" از رودبارجنوب،هر سال و با فرا رسیدن هفتم تیر، سالروز شهادت شهید آیت‌الله بهشتی و 72 تن از بهترین و کارآمدترین نیروهای انقلابی فرصتی برای مرور و بازخوانی نمایان‌ترین برگ از برگ‌های انقلاب اسلامی فراهم می‌شود. واقعه‌ای که به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی ابعادی تلخ و شیرین دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در این باره می‌فرمایند: «وقتى به حادثه‏ هفتم تیر نگاه مى‏کنیم، معناى بزرگى در این واقعه‏ تلخ وجود دارد که با همه‏ تلخى، آن معنا شیرین است و آن عبارت است از زنده بودن، پویا بودن، بالنده بودن انقلاب اسلامى و نظام جمهورى اسلامى.»

اما آنچه که در بررسی ابعاد شخصیتی و زندگی سیاسی شهید بهشتی همواره به عنوان نقطه ویژه از آن یاد شده است، دشمن شناسی و شناخت دوست از دشمن است.


حجت الاسلام افشار منش امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در این رابطه به خبرنگارما گفت: پیام اصلی فاجعه هفت تیر، دشمن شناسی است تا ملت با مرور حوادث تاریخ انقلاب اسلامی، دوست و دشمن را بهتر بشناسند.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت شهید بهشتی، گفت: شهید بهشتی دشمن شناس خوبی بود و پیام اصلی فاجعه هفتم تیرماه هم همین دشمن شناسی است. 

حجت الاساام والمسلمین افشار منش با بیان اینکه سعه‌صدر شهیدبهشتی از نیازهای اساسی جامعه ماست،عنوان کرد: شهید بهشتی دارای روحی بلند و مغزی متفکر و قانون مدار بود و در مقابل مشکلات با سعه صدر برخورد می کرد و با  روحیه انقلابی در مقابل جریانهای معاند، ضد انقلابی و افرادی که مقابل اهداف و آرمانهای امام(ره) و انقلاب قرار می گیرند، ایستاد.

خطیب جمعه رودبارجنوب با بیان این مطلب که راه شهید بهشتی ها ادامه دارد، اضافه کرد: بصیرت شهید بهشتی زبانزد خاص و عام بود و به خوبی حق را از باطل تشخیص می داد.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdci5yaz3t1arv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما