تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۳
۰
plusresetminus
امان الله علیمرادی گفت: شایسته دستگاه قضا است، که در سلامت کار، مردمی بودن و انقلابی بودن و ضد فساد بودن، پیشتاز باشد.
ضرورت پیشتازی قوه قضائیه در زمینه ضد فساد بودن/ دستگاه قضا با نظارت بر اِعمال قانون مایه دلگرمی مردم باشد
حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران انقلاب گفت: امام خمینی(ره) در خصوص این شهید بزرگوار فرمودند" آنچه من راجع به ايشان (شهید بهشتی) متأثر هستم‌، مظلوميت ايشان در اين كشور بود. من او را يك فرد متعهد، مجتهد، متدين، علاقه‌مند به ملت، علاقه‌مند به اسلام و به دردبخور برای جامعه خودمان می‌دانستم".

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیاناتی در خصوص دستگاه قضا گفتند"  آغاز دهه‌ پنجم انقلاب و گذشت چهل سال از تشکیل دادگستریِ مبتنی بر فقه و حقوق اسلامی، ایجاب می‌کند که با تکیه بر تجربه‌ها و دستاوردها و رهنمودهای انباشته در این نصاب زمانی، تحوّلی متناسب با نیازها و پیشرفت‌ها و تنگناها در قوه‌ی قضائیه صورت گیرد و دستگاه عدالت با نَفَسی تازه و انگیزه‌ئی مضاعف و نظم و تدبیری حکمت‌آمیز، دوران جدیدی را که زیبنده‌ی گام دوم انقلاب است، با قدرت و جدیت آغاز کند. "

وی بیان کرد: شایسته دستگاه قضا است، که در سلامت کار، مردمی بودن و انقلابی بودن و ضد فساد بودن، پیش تاز باشد و باگسترش عدل و احیا حقوق عامه و آزادی‌های مشروع و نظارت بر اِعمال قانون، سرمایه اعتماد و دلگرمی مردم به قوه قضاییه و نظام جمهوری اسلامی باشد.


انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcam0n6w49nua1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین