تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۴
۰
plusresetminus
سلیمان اسفندیاری گفت: دست آمریکا با حمایت از دیگر جنایات کاران همچون رژیم صهیونیستی به خون میلیون ها انسان بیگناه آلوده است.
دست استکبار جهانی به خون میلیون ها انسان بیگناه آلوده است
سلیمان اسفندیاری در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: روز ۶ تیرماه تا ۱۲ تیرماه به لحاظ جنایت های آمریکا در حق مردم و کشور ایران اسلامی در سال ۱۳۶۰ شمسی به عنوان حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است.

بازخوانی جنایت‌های آمریکا در تاریخ 42 ساله انقلاب 

اسفندیاری بیان کرد: در ۴۳ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، آمریکا جنایت ها و توطئه های زیادی را بر علیه انقلاب اسلامی راه اندازی کرده است و به دنبال این بود که این انقلاب که بر پایه  شعارهای  نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی و استقلال،  آزادی جمهوری اسلامی بنا شده است را سرنگون نماید.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی، سفارت خود را تبدیل به یک جاسوس خانه و محل طرح ریزی و توطئه برای براندازی انقلاب اسلامی نمود.

وی افزود: با فتح سفارت امریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی، مرکز شرارت و توطئه از بین رفت که امام خمینی رحمت الله از فتح سفارت امریکا به عنوان انقلاب دوم یاد نمود.

اسفندیاری افزود: اما این پایان شرارت امریکا نبود و آمریکای جنایتکار با بوجود آوردن غائله های مختلف از جمله خلق بلوچ ، خلق عرب، کومله و منافقین به دنبال براندازی انقلاب اسلامی بود و در این غائله ها تعدادی زیادی از هموطنان بی دفاع را با فجیع ترین روش به شهادت رسانند که فقط منافقین ۱۷ هزار نفر را به شهادت رسانند و ترور نمودند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با استعانت از خداوند متعال و رهبری های امام خمینی رحمت الله علیه و تلاش و مجاهدات جوانان مومن و حزب الهی بر همه این غائله های که هر کدامشان کافی بود این انقلاب را ساقط نماید، پیروز شدند و توطئه های امریکای جنایت پیشه با شکست مواجه شد و نقش بر آب شد.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: امریکا توسط منافقین کور دل ترورهای مسئولین طراز اول از جمله شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران را در انفجار حزب جمهوری، ترور مقام معظم رهبری، شهید مفتح، شهید مطهری، شهید رجایی و شهید باهنر را در دستور کار قرار داد.

وی بیان کرد:  تعدادی از شخصیت های مهم انقلاب ترور شد و همه این ترورهای هدفمند و دور از شاخص های حقوق بشر امریکایی بود.

اسفندیاری گفت: آمریکا۴۳ سال هست که سخت ترین تحریمهای ظالمانه برعلیه کشور و مردم ایران اسلامی وضع کرده است؛ نمونه بارز این تحریم ها، تحریم داروهای ضد سرطان و بیماران پروانه ای که این تحریم ها جنایت علیه بشریت و انسانیت است هر چند اگر این تحریمها را انجام نمی دادند جای شک و تردید بود.

کارشناس مسائل سیاسی افزود:  آمریکا بعد از توطئه هایی که عرض کردم و شکست خورد به دنبال تحمیل جنگ هشت ساله توسط صدام خائن رفت و یک جنگ ناخواسته و ظالمانه را با حمایت ۳۵ کشور دنیا بر کشور ایران اسلامی تحمیل کرد.

 اسفندیاری اظهار کرد: اما با رهبری امام گونه و الهی امام خمینی رحمت الله و جوانان شجاع و برومند این سرزمین به جبهه های جنگ شتافتند و از کشور، دین و ناموس خود دفاع جانانه و قهرمانانه ای انجام دادند و پوزه استکبار را به خاک سیاه مالیدند.

وی افزود: آمریکای جنایتکار از تحمیل جنگ نابرار هشت ساله به هدف خود که همان ساقط کردن این انقلاب بود نرسید، اما دسیسه ها و دشمنی های خود را ادامه داد.

اسفندیاری گفت: طرح و برنامه های خود را که باشکست مواجه دید تغییر رویه داد و برنامه خود را بر این بنا نهاد که از صدور انقلاب اسلامی در منطقه و جهان جلوگیری نماید و انقلاب اسلامی در مرزهای جغرافیایی خود محصور نماید.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: اما امام خمینی رحمت الله در پایان جنگ فرمودند ما با جنگ هشت ساله انقلابمان را به جهان صادر کردیم.ثمره جنگ هشت ساله نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی است که حاصل این نفوذ تشکیل محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۱۳۶۸ شمسی آمریکایی ها راهبرد خود را در مقابله با انقلاب اسلامی عوض کردند و تصویب کردند که هر ده سال یک بار یک اغتشاش و غائله را در جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند و مترصد فرصتی بودند که برنامه خود اجرایی نمایند و با نفوذی هایی که در داخل داشتند غائله و آشوب کوی دانشگاه تهران را در سال ۱۳۷۸ بوجود آورند، در سال ۱۳۸۸ بعد از انتخابات ریاست جمهوری با کلید واژه تقلب فتنه و آشوب رقم زدند.

اسفندیاری گفت: در سال ۱۳۹۸ فتنه بعد از گران شدن بنزین را بوجود آوردند و صدماتی را متحمل انقلاب کردند اما با شکست مواجه شدند و به هدف خود نرسیدند در نتیجه برنامه انقلاب رنگین در ایران با شکست مواجه شد.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: آمریکاییها با به وجود آوردن داعش و گروهای تکفیری در عراق و سوریه با هدف از بین بردن کشورهای عضو محور مقاومت از جمله سوریه، عراق و قطع ارتباط جمهوری اسلامی با حزب الله لبنان و گروههای حماس و جهاد اسلامی در فلسطین بودند و در نهایت ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی هدف اصلی آنها بود.

اوج جنایات آمریکا، شهادت حاج قاسم سلیمانی است

وی تصریح کرد: اما جمهوری اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری این خلف صالح امام خمینی رحمت الله و مجاهدت های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و رشادت های مدافعان حرم گروههای تکفیری و داعش را شکست دادند و هزینه ۷ تریلیون دلاری آمریکا را بر باد دادند.

اسفندیاری گفت:  آمریکا که تمام برنامه های خود را در منطقه شکست خورده دید به دنبال ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی در نیمه های شب رفت که با خیال خام خود محور مقاومت را دچار شکست نماید. اما به فرموده مقام معظم رهبری شهید سلیمانی برای آنها از خود حاج قاسم خطرناکتر است.

وی افزود: حقوق بشر آمریکایی یعنی خفه کردن هر فریادی که به دنبال آزادی و استقلال و منافع خود هستند، حقوق بشر آمریکایی یعنی رفتن به دنبال شکست کشورهایی که اسلام آمریکایی را قبول ندارند،کشتن دانشمندان جهان اسلام و ایران، حقوق بشر آمریکایی یعنی کشتن ۵۰۰ هزار نفر از مردم مظلوم عراق، کشتن ۳۰۰ هزار نفر از مردم بی دفاع افغانستان ،کشتن هزاران نفر از مردم مظلوم یمن در اوج محاصره ناجوانمردانه و هزاران مورد از این قبیل جنایتها که از انجام آن هیچ ابایی نداشته و ندارند.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: اما با تمام این شرارتها جمهوری اسلامی به حول قوه الهی  به یک قدرت مهم در منطقه و جهان تبدیل شده است و شکست ناپذیر است.


انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdccemqss2bqi48.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین