تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۲
۰
plusresetminus
علی خلیلی گفت: اگر می خواهیم فوتبال خوب و پیشرفته ای داشته باشیم باید از ریشه و پایه فوتبال تقویت شود.
همدل بودن بازیکنان و مدیریت قوی؛ مس را لیگ برتری کرد/ شناسایی استعدادها و برنامه ریزی برای فوتبال پایه عامل موفقیت است
به گزارش راه آرمان؛  تیم فوتبال مس کرمان مدتی است که بعد از سال ها شادی را به شهر کرمان آورده است و با قرار گرفتن در صدر جدول و صعود به لیگ برتر که پس از ۸ سال مرارت و سختی اتفاق افتاد کام مردم استان  را شیرین کرده است. 

 مس کرمان در سال های اخیر همواره تلاش های خود را برای بازگشت به لیگ برتر ناکام می دید اما در این فصل با تلاش بازیکنان و کادر فنی، مدیریت بومی و استفاده از استعداد های فوتبال استان کرمان مس در آستانه ثبت یک افتخار بزرگ دیگر است.

 تیم مس کرمان نماد فوتبال مردم شهر کرمان محسوب می شود و یکی از نکات ویژه مس کرمان در این فصل استفاده از بازیکنان آکادمی باشگاه مس کرمان است که نشان از اشراف کامل کادر فنی تیم مس کرمان بر جریان فوتبال این استان دارد.
 
از جمله استعداد های تیم فوتبال مس کرمان علی خلیلی جوانی ماهانی است که با وی گفت و گویی انجام داده‌ایم .

علی خلیلی جوانی ماهانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بنده علی خلیلی متولد ۱۸ دی سال ۱۳۷۴ در شهر ماهان و در حال حاضر مدافع تیم مس کرمان هستم.

وی افزود: از کودکی به فوتبال علاقه زیادی داشتم و از مدرسه که می آمدم به سمت زمین فوتبال ماهان می رفتم و بازی می کردم با پشتکار و علاقه ای که به فوتبال داشتم در سال ۸۶ وارد تیم نوجوانان مس شدم در سال های ۹۵ تا ۹۷ در لیگ یک بودم؛ سال های ۹۸ _ ۹۹ مس شهربابک و سال ۱۴۰۰ مس نوین در سال 1401 هم در لیگ مس کرمان بازی می کنم.

مدافع تیم مس کرمان افزود: من از بچگی با پشتکار و علاقه ای به فوتبال داشتم همیشه در حال بازی فوتبال بودم جا دارد اینجا از آقای قلی زاده که اولین مربی بنده بودند و اصول اولیه و پایه فوتبال را به من آموزش داد تشکر و قدردانی کنم.
 
وی بیان کرد: در فوتبال واقعاً پیشرفت خوبی شده که امیدوارم تداوم داشته باشد و با حمایت های بیشتر مسئولین دلسوز که در این عرصه پا می گذارند شاهد شکوفایی استعداد های نهفته در شهر ماهان باشیم چون جوانان با استعدادی  در رشته فوتبال در ماهان داریم ولی در کل اگر می خواهیم فوتبال خوب و پیشرفته ای داشته باشیم باید از ریشه و پایه فوتبال تقویت شود. 

عضو تیم فوتبال مس کرمان تصریح کرد: من معتقدم که این فصل بهتر از هر فصلی برای مس بازی کردم و از نظر فنی هیچ چیز برای تیم کم نگذاشتم و هر زمان در زمین حاضر بودم با نهایت تلاشم بازی کردم  از همین رو هم وجدانم راحت است و هم از بازی خودم راضی هستم.

وی گفت: در این دوره با همدل بودن کادر و بازیکنان و مدیریت بسیار عالی فرزاد حسین خانی تیم مس کرمان توانست بعد از ۸ سال به لیگ برتر راه یابد. 
 
خلیلی در پایان با بیان اینکه از خانواده‌ام و همه کسانی که همراه من بودند تشکر می‌کنم، خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه در هر زمینه ای می توانند در جهت رشد و تعالی کارساز و کارگشا باشند و امیدوارم ورزش ماهان  را فراموش نکنید و از تمام افرادی که برای ورزش فوتبال تلاش می کند کمال سپاس را دارم.

انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdchvqnzz23niwd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما