تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۱
۰
plusresetminus
فهیمه راستی گفت: در مناطق جنوبی رگبار، رعد و برق و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود و همچنین در مناطق مستعد تگرگ، بارش تگرگ و تند بادهای لحظه ای را در این فصل داریم.
افزایش غلظت غبار در مناطق شمالی و غربی استان/ بارش های پراکنده در انتظار مناطق جنوبی کرمان/ شهداد گرمترین نقطه کشور با دمای ۵۰ درجه
فهیمه راستی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص وضعیت آب و هوای استان گفت: امروز و فردا باد و گرد و خاک در کویر مرکزی را خواهیم داشت و بر همین اساس انتقال ریزگردها را به مناطق شمالی و حرکت به مناطق غرب استان پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی استان کرمان ادامه داد: امروز در شهرستان های زرند، راور و انار کاهش کیفیت هوا را داشته ایم و در شهر کرمان نیز امروز شاهد کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت غبار هستیم که در برخی از ساعات این غبار بیشتر خواهد شد؛ اما در ساعات بعد از ظهر از شدت غبار کاسته می شود.

وی ابراز کرد: در مناطق جنوبی رگبار، رعد و برق و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود و همچنین در مناطق مستعد تگرگ، بارش تگرگ و تند بادهای لحظه ای را در این فصل داریم.

راستی افزود: احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی و جاری شدن روان آب ها از بالا دست وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه در روزهای آینده تغییر محسوس دما را نداریم، خاطر نشان کرد: روز گذشته فهرج و شهداد با دمای 50 درجه گرم ترین نقاط کشور بودند و دمای صبح امروز کرمان 24 درجه و حداکثر دما به بیش از 40درجه خواهد رسید و همچنین احتمال دارد دما در دو منطقه عنوان شده در روزهای آینده به 51 درجه برسد.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcjhaevxuqe8hz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین