تاریخ انتشار :جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۸
۰
plusresetminus
محمدکاظم قهاری گفت: ترویج بدحجابی در جامعه را از نشانه های استعمار زدگی دانست و مردم آن جامعه را بازیچه دست استعمارگران و مادی گرایان دنیا معرفی کرد.
استعمارزدگی جامعه در پی ترویج بدحجابی پدیدار میشود
دکتر محمدکاظم قهاری در گفتگو با راه آرمان  ضمن گرامیداشت هفته حجاب و عفاف بیان کرد: باتوجه به آیات متعدد و فراوانی که در قرآن کریم و بخصوص سوره های مبارکه احزاب و نور آمده است خدای متعال همواره مسلمین را به رعایت حجاب و پوشش مناسب و رفتار عفیفانه توصیه میکند.

وی افزود: خداوند خطاب به همه بندگانش به وضوح بیان کرده است که بهترین پوشش برای زنان چادر است که کاملا حجم بدن زن را بپوشاند و بدیهی است که همه مردم باید در رعایت و ترویج حجاب و پوشش مناسب کوشا باشند.

دکتر قهاری در پاسخ به این سوال که بدحجابی و برهنگی زنان در جامعه به سود کیست عنوان کرد: فرانس مارلون در تحلیل جامعه شناختی خود پیرامون انقلاب الجزایر و ترفندهای استعمارگران برای دراختیار گرفتن و فروپاشی این جامعه اینچنین مینویسد که جامعه شناسان استعمار همواره توصیه میکنند که برای در دست گرفتن یک جامعه تنها کافیست که زنان آن جامعه را در دست بگیریم.

وی ادامه داد: بدحجابی یا بی حجابی زنان در جامعه ترفندی قدیمی و لو رفته است که از سوی استعمارگران و کسانی که بدنبال مادی گرایی در دنیا هستند پایه ریزی شده است و اگر جامعه ای به سمت بدحجابی و ترویج آن برود نمیتوان گفت که بسوی روشنفکری پیش میرود، بلکه در جبهه استعمارگران بازی میکند.

قهاری خطاب به زنان و دخترانی که قصد دارند در شکل گیری جامعه منتظر ظهور حضرت مهدی (عج) موثر باشند تصریح کرد: شناخت جبهه دشمن و فتنه هایی که برای ترویج بدحجابی در جامعه پایه گذاری میشوند اولین گام برای یاری امام زمان(عج) است و انتخاب مسیر درست و اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه بطوریکه سایر بانوان ترغیب به روی آوردن به حجاب شوند از ویژگی های انسان دیندار است که مشتاق بندگی خدا و پایند به دستورات الهی میباشد.

انتهای پیام/ رسول https://armanekerman.ir/vdciyvazrt1arz2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما