تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۵
۰
plusresetminus
روایتی از خدمتی کریمانه و جهادی عالمانه؛

جوانانی که آمده اند در تابستان داغ بسازند؛ تا ساخته شوند

گروه جهادی شهدای امنیت شهرستان رودبارجنوب در گرمای داغ تابستان جنوب اقدام به ساخت مسجد در روستای آبحیات نمودند آنها در واقع با این خدمت کریمانه خود جهادی عالمانه را رقم زدند چرا که مسجد علاوه بر مکان مذهبی کانونی برای برگزاری برنامه های علمی و فرهنگی است.
جوانانی که آمده اند در تابستان داغ بسازند؛ تا ساخته شوند
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب،این روزها که مردم در تعطیلات تابستانی و در سفر به نقاط خوش آب و هوا هستند عده‌ای از جوان رودباری به دور از خانواده از تعلقات دنیوی دل کنده تا در آسمان روستاهای محروم به خدواند نزدیک‌تر شوند.

جهادگران کم ادعا اما پر دغدغه رودبارجنوب در تعطیلات تابستانی و داغ جنوب در کنار هم گرد آمده‌اند تا روزگار جدیدی را در روستای آب حیات رقم بزنند. 

اردوهای جهادی که در سالهای اخیر با لبیک گفتن جوانان انقلابی کشورمان به فرمان رهبر معظم انقلاب به شکوفایی رسید به جبهه‌ای  تبدیل شده است که در آن علاوه بر نمایان شدن اخلاص این جهادگران، سازندگی نقاط محروم کشور و صد البته خودسازی جوانان متعهد ایرانی رقم می‌خورد.

جهادگران گروه جهادی شهدای امنیت مدتی است که مشغول به ساخت مسجد در روستای آبحیات از توابع شهرستان رودبارجنوب هستند.

علی اکبر جرجندی مسوول گروه جهادی شهدای امنیت رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: حدود ۴ ماه است که در حال ساخت مسجد روستا هستیم،مرحله اول ان در تعطیلات عید امسال بود و حالا هم مرحله دوم آن اجرای سقف مسجد در حال انجام است.

وی افزود:  مردم برای برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم‌ و صفر و دیگر مناسبت‌ها مکانی ندارند، هزینه‌های ساخت این مسجد از کمک‌های خیرین تامین شده است.

رئیس مجمع جهادگران شهرستان رودبارجنوب ادامه داد: تمام افرادی که در ساخت این مسجد به ما کمک می دهند از بومیان منطقه هستند.

عضو مجمع جهادگران استان کرمان خاطر نشان کرد: این اردو ده روزه و با حضور بیست نفر از جهادگران در حال برگزاریست.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdce7v8zejh8wwi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما