تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۲۵
۰
plusresetminus
امان الله علیمرادی با بیان اینکه دولت و بخش خصوصی باید صنعت مناسب برای زیست عفیفانه را فراهم کند،گفت: شایسته همگان با انسجام از ارزش‌های الهی از جمله حجاب و عفاف دفاع کنند.
دولت و بخش خصوصی صنعت مناسب برای زیست عفیفانه را فراهم کنند/ ارائه معارف الهی در ابعاد مختلف وظیفه مرکز علمی است
حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: حجاب و عفاف حکم الهی و برای سلامت و آرامش و سعادت فرد و جامعه است و رعایت آن در تنظیم زندگی سالم و سعادتمند بسیار موثر است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: استحکام خانواده و سُست نشدن ارزش‌های متعالی انسانی و الهی در خانواده و جامعه از ثمرات رعایت عفاف و حجاب است.

وی با تأکید بر اینکه حضور عفیفانه و با وقار زنان در مجامع عمومی و محل کار یک تبلیغ بزرگ است، عنوان کرد: تبیین درست عفاف و حجاب هم با عمل و رفتار و هم با زبان است؛ هر دختر و پسری باید با ابعاد و فلسفه حجاب و عفاف و رعایت شئون آن آشنا شود و فضای اجتماعی با حضوری مومنانه آراسته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی بیان کرد: جریان امر به معروف و نهی از منکر این حکم مترقی الهی از خانه تا محیط‌ های عمومی و همه‌ بخش‌های زندگی ضامن حفظ این ارزشهای اسلامی است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت و بخش خصوصی باید صنعت مناسب برای زیست عفیفانه را فراهم کند، ابراز کرد: شایسته همگان با انسجام از ارزش‌های الهی از جمله حجاب و عفاف دفاع کنند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی راه ترقی را بر روی زن گشوده‌ است؛ بانوان ما علاوه بر  انجام وظایف خانواده و تربیتی می‌توانند در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی حضور صحیح و سنجیده داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی خاطر نشان کرد: ارائه درست معارف الهی از جمله مقوله‌ حجاب و عفاف از منظر فقهی، حقوقی، اخلاقی، کلامی و فلسفی وظیفه مراکز علمی است.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcexv8zzjh8wwi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین