تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۵
۰
plusresetminus
حسین جلالی گفت: نشست وزیران محیط زیست یازده کشور منطقه می تواند در زمینه کاهش آسیب های زیست محیطی مؤثر باشد و معضلات زیست محیطی با همفکری یازده کشور قابل حل است و امیدواریم ابتکار جمهوری اسلامی ایران در برگزاری این نشست، زیست خوب و سالمی برای مردم کشورمان ایجاد شود.
کاهش معضلات زیست محیطی با ابتکار ایران در برگزاری نشست با کشورهای همسایه
حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به برگزاری نشست وزیران محیط زیست یازده کشور منطقه به ابتکار جمهوری اسلامی ایران گفت: در منطقه و کشورهای مجاورمان به دلیل خشکسالی و تغییر سیستم زیست محیطی با مشکلاتی مواجه هستیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات در کشورهای همسایه از جمله عراق و ترکیه موجب شده است که ما در معرض مشکلاتی مانند ریزگردها قرار بگیریم و علاوه بر آن این مسائل سبب از بین رفتن کشاورزی و زیست ما شده است.

وی تأکید کرد: ابتکار جمهوری اسلامی ایران در برگزاری نشست وزیران محیط زیست یازده کشور می تواند به هم اندیشی و همفکری در زمینه حل مشکلات زیست محیطی کشورهای حاضر در این نشست کمک کند.

جلالی خاطر نشان کرد: این نشست می تواند در زمینه کاهش آسیب های زیست محیطی مؤثر باشد و معضلات زیست محیطی با همفکری یازده کشور قابل حل است و امیدواریم ابتکار جمهوری اسلامی ایران در برگزاری این نشست، زیست خوب و سالمی برای مردم کشورمان ایجاد شود.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcg779q7ak9xx4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین