تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷
۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین خاوری گفت: رسم و رسومات دست و پاگیر سد راه ازدواج جوانان در جنوب کرمان است،طرح ازدواج اسان در راستای سنت حسنه ازدواج راه اندازی شد.
رسومات دست و پا گیری که سد راه ازدواج جوانان است/۹۰زوج رودباری با ازدواج ساده به خانه بخت رفتند
حجت الاسلام و المسلمین جمشید خاوری عضو مجمع خیرین ازدواج استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رودبارجنوب گفت: امروزه مراسم‌های مجلل و پر زرق و برق که با نیت چشم و هم چشمی برپا می‌شود جای جشن‌های ساده‌ای که برای شروع یک زندگی برگزار می‌شد را گرفته است.

عضو مجمع خیرین ازدواج آسان کرمان اظهار کرد: رسم و رسومات دست و پاگیر سد راه ازدواج آسان جوانان در جنوب کرمان است و مجمع خیرین ازدواج  در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و ترویج ازدواج آسان راه اندازی شده است.

خاوری بابیان اینکه پنجمین مرحله ازدواج آسان در شهرستان رودبارجنوب همزمان با عید غدیر برگزار شد اظهار کرد: در این مرحله از طرح ازدواج آسان ۲۰ زوج جوان با برگزاری مراسمی با حضور مدیر عامل مجمع ملی ازدواج کشور به خانه بخت رفتند.

عضو مجمع ملی ازدواج آسان استان کرمان هدف از برگزاری طرح ازدواج آسان را ترویج سنت حسنه ازدواج دانست و افزود: از سال ۹۹ در بحث ازدواج آسان ورود کردیم و این طرح دوبار در سال انجام می شود که یکی نیمه شعبان و دیگری در روز عید غدیر است.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که تاکنون چند زوج جوان در این طرح شرکت کردند بیان کرد: تاکنون بیش از ۹۰ زوج به خانه بخت رفتند.

وی خاطر نشان کرد: سفر زوجین به مشهد مقدس و اهدای اقلام ضروری زندگی هدایایی طرح ازدواج آسان است.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdcgy79quak9xx4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما