تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۵
۰
plusresetminus
شهردار ناحیه کلرود و کهوروئیه جیرفت:

زنده نگه داشتن یاد شهداء موجب عاقبت بخیری همگانی است

علی‌اکبر بستان‌پیرا گفت: ترویج روحیه فرهنگ ایثار و شهادت باعث عاقبت بخیری و پیشرفت در امور خواهد شد.
زنده نگه داشتن یاد شهداء موجب عاقبت بخیری همگانی است
علی‌اکبر بستان‌پیرا در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: مجموعه شهرداری ناحیه کلرود و کهوروئیه به طور مستمر به فرهنگ ایثار و شهادت و شهداء می‌پردازد که این موضوع در دستور کار ویژه برنامه‌های فرهنگی خواهد بود.

شهردار ناحیه کلرود و کهوروئیه جیرفت افزود: در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نصب تمثال و سازه ۳۰ شهید کهوروئیه و کلرود روی پل هلیل جیرفت نصب شد که نمایی بسیار زیبا را برای مردم این منطقه به ارمغان آورده است.

وی وضعیت فعلی فعالیت در شهرداری ناحیه کلرود و کهوروئیه را به صورت جهادی و شبانه‌روزی اعلام کرد و افزود: همه مردم شاهد حرکت و تغییر نمای ظاهری این منطقه هستند و مجموعه شهرداری با تمام توان در جهت امر خدمت‌رسانی برای مردم از هیچ کوشش و همتی دریغ نخواهیم کرد.

مشارکت شهروندان و مردم در اداره شهر مطلوب است

بستان‌پیرا تصریح کرد: مشارکت شهروندان در اداره شهر نسبت به تعهد و انتظارتی که مردم نسبت به مجموعه دارند مطلوب است و می‌طلبد که این همدلی و همراهی دوچندان شود.

شهردار ناحیه کلرود و کهوروئیه جیرفت ابراز کرد: با توجه به این‌که شهرداری ناحیه کلرود و کهوروئیه بحث درآمدی خود را از شهرداری مرکز جدا کرده است لذا در بحث عوارض نوسازی، درآمد و ساختمانی همه در خود کهوروئیه و کلرود متمرکز شده است.

وی عنوان کرد: رویکرد مدیریت شهرداری ناحیه کلرود و کهوروئیه حمایت از مردم است و تمام پروژه‌های این منطقه در راستای توسعه متوازن طرح‌ریزی می‌شود.
 
شهردار ناحیه کلرود و کهوروئیه جیرفت تشریح کرد:نقش مردم در اداره منطقه و حوزه زیباسازی شهری انکار ناپذیر است و شهرداری در ارائه خدمات از جمله خدمات حوزه شهری شهروندان کمک‌های فراوانی می‌نماید.

وی مطرح کرد: در اولویت‌بندی که در امورات شهرداری انجام شد بحث تکمیل بوستان شهدای سلامت است که در کنار این فعالیت نیز جاده سلامت است که بحث روشنایی معابر آن انجام خواهد شد.

فعالیت جهادی در جهت زیباسازی شهر به صورت شبانه‌روز در حال انجام است

بستان‌پیرا در ادامه عنوان کرد: کارهای جهادی از قبیل شن‌ریزی، جدول‌گذاری، ایجاد فضای سبز و زیرسازی جاده سلامت در حال انجام است که به زودی افتتاح و قابل بهره‌برداری خواهد بود.

شهردار ناحیه کلرود و کهوروئیه جیرفت اظهار کرد: طرح حرفه‌ای زیباسازی پُل هلیل جیرفت که با رنگ‌آمیزی انجام گرفت و سرچراغی‌های بروز ال‌ای‌دی که روشنایی یک کیلومتر معابر پُل را تأمین می‌کنند به زودی نصب و اجراء خواهند شد.

وی از طرح‌ها و تصمیمات بلند مدّت خود در جهت توسعه زیباسازی منطقه‌ای برای آینده کلرود و کهوروئیه گفت و تشریح کرد: به حول و قوّه الهی پل هوایی برای تسهیل عبور مرور مردم ایجاد خواهیم کرد و در دستور کار ویژه شهرداری قرار دارد و نصب ۲ عدد اِلمان از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کهوروئیه و کلرود از دیگر ویژه برنامه‌های شهرداری است.

از اقدامات مهم شهرداری کلرود و کهوروئیه رسیدگی به زیبایی و مبلمان شهری است.

بستان‌پیرا از نصب چمن مصنوعی در کلرود و کهوروئیه خبر داد و افزود: همه کارهای میدانی چمن مصنوعی انجام شده است و در مرحله نصب آن توسط نصاب خواهیم بود.

وی تکمیل ساختمان آتشنشانی شهرداری که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی آن انجام شده است که بزودی همراه با بوستان شهدای سلامت افتتاح خواهد شد.

شهردار ناحیه کلرود و کهوروئیه جیرفت بیان کرد: لیست معابر کهوروئیه و کلرود انقلاب ۱۰ و کوچه‌های متصل به آن به طول ۳۰۰ متر، انقلاب ۱۴ به طول ۱۸۵ متر، کوچه فرهنگ شهید بستان پیرا ۳۸۳ متر، کوچه شهید بستان پیرا ۴۱۶ متر، کوچه بهشت ۱۳ به طول ۳۰۰ متر، کوچه بهشت ۱۴ به طول ۲۸۰ متر، کلرود کوچه تمدن ۳ و تمدن ۷ که این کوچه‌ها ان‌شاءالله تا قبل از دهه اول مردادماه آسفالت خواهند شد.

شهرداری کلرود و کهوروئیه توان خود را صرف خدمت به مردم می‌کند

بستان‌پیرا تأکید کرد: مجموعه شهرداری ناحیه کلرود و کهوروئیه با تمام توان و با دل و جان در حال خدمات‌رسانی به مردم است.

وی گفت: زیرسازی خیابان فاطمیه ۱۶، ۸، ۱۴ و ۱۲ را در دستور کار داشته‌ایم که آماده آسفالت می‌باشند و لکه‌گیری آسفالت خیابان تمدن به طول ۲ کیلومتر انجام شد که از مواردی بودند که تاکنون انجام گرفته است.

شهردار ناحیه کلرود و کهوروئیه جیرفت مطرح کرد: با نصب تمثال مبارک شهداء والامقام یاد و خاطر شهداء را زنده نگه خواهیم داشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء والامقام بزرگترین و مثبت‌ترین کار است و با توجه به این‌که افتخار فرزند شهید را دارا می‌باشیم وظیفه ما تروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

یاد و خاطره شهداء والامقام زینت‌بخش دلها خواهد بود

بستان‌پیرا در ادامه ابراز کرد: تمثال شهدای روستاهای اطراف که به کهوروئیه و کلرود ختم می‌شوند از جمله عنایت‌آباد، چینه، هوکرد نیز در راسته بولوار کلرود تمثال این شهداء نیز طراحی و نصب خواهد شد.

شهردار ناحیه کلرود و کهوروئیه جیرفت افزود: ترویج فرهنگ روحیه شهادت و ایثار با انجام فعالیت‌های فرهنگی در شهرداری ناحیه کلرود و کهوروئیه محقق شده است و ترویج روحیه فرهنگ ایثار و شهادت باعث عاقبت بخیری و پیشرفت در امور خواهد شد.

وی بزرگترین نقطه قوّت واحد شهرداری کلرود و کهوروئیه را اتحاد و همبستگی دانست و افزود: وقتی که یک مجموعه متحد باشد مطمناً موفق خواهد بود و با حفظ این اتحاد بحمدالله نیروها به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

شهروندان رُکن اساسی توسعه هر شهر هستند.

شهردار ناحیه کلرود و کهوروئیه جیرفت مطرح کرد: با توجه به این‌که شهروندان رُکن اساسی توسعه هر شهر هستند در این زمینه انتظاری از مردم وجود دارد که با شهرداری همکاری داشته باشند و در حفظ شهر خود کوشا باشند و در هر خیابان یک سطل زباله گذاشته تعبیه شده است که این مهم در کهوروئیه و کلرود تاکنون بی‌سابقه بوده است و ماشین حمل و جمع‌آوری زباله یک روز زباله‌های کهوروئیه و یک روز زباله‌های کلرود را جمع‌آوری می‌کند.

وی با ورود به بحث نظافت خیابان‌ها و کوچه‌ها که نیروهای شهرداری مرتب در حال انجام است گفت: از مردم تقاضا و خواهش داریم که در این زمینه با شهرداری همکاری و در جهت عدم پخش و ریختن زباله جلوگیری بعمل آورند.

شهردار کلرود و کهوروئیه جیرفت با اعلام اولویت های عمرانی در کهوروییه و کلرود گفت: اولویت عمرانی در این منطقه بحث زیر سازی و آسفالت کوچه ها و معابر این منطقه می باشد که بزودی شروع خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای ایجاد روحیه نشاط در مردم عملیات احداث زمین چمن و پارک در این منطقه شروع تا فاصله فضای ورزشی و فضای سبز این منطقه با مناطق دیگر کاهش پیدا کند.

بستان‌پیرا خاطر نشان کرد: مجموعه شهرداری در حال حاضر آسفالت ۲ مورد از خیابان‌های بزرگ به طول ۴۸۵ متر در خیابان‌های انقلاب ۱۰ و ۱۴ را در دستور کار قرار داده شده است.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcizvazqt1arp2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما