تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۷
۰
plusresetminus
دهقان گفت: در راستای حقوق عامه و حسب دغدغه های مردم شهرستان ریگان مبنی بر بروز تصادفات، دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان صادر گردید و موضوع در دستور کار سیستم قضایی قرار گرفته است.
شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی ریگان در دستور کار ما قرار دارد
جواد دهقان در حاشیه بازدید میدانی از نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی ریگان به خبرنگار راه آرمان گفت: تخریب یک دهنه پل در مسیر ریگان به ایرانشهر مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده بود که امروز بصورت میدانی از این پل بازدید بعمل آمد.
 
رئیس دادگستری شهرستان ریگان با بیان اینکه محورهای مواصلاتی این شهرستان متصل کننده استان کرمان به برخی شهرستان های استان سیستان بلوچستان می باشد و از اهمیت خاصی برخوردارند، افزود: بلافاصله جلسه ای با حضور رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان از باب پیشگیری از وقوع جرم و کاهش تصادفات منجر به قتل و جرح برگزار و مراتب جهت تسریع در ساخت پل و نصب علایم هشداردهنده به اداره مربوطه اعلام گردید.
 
این مقام قضایی با اشاره به اینکه ترک فعل مدیران در دستور کار سیستم قضایی قرار دارد، اعلام کرد: مهلت قانونی جهت اصلاح موضوع داده خواهد شد که در صورت عدم انجام امر در مهلت مطابق دستور العمل قوه قضاییه جهت ترک فعل مدیران رفتار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
 
https://armanekerman.ir/vdcgz79qtak9xt4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما