تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳
۰
plusresetminus
جواد جلالی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان گفت: در ایام وقوع سیل تعداد 597 جهادگر بسیجی در شهرستان رفسنجان در قالب 215 گروه جهادی مشغول به فعالیت بوده اند.
همت والای ۵۹۷ جهادگر بسیجی در سیل رفسنجان/ لزوم تأمین ۵۲ کانکس برای خانواده هایی که منازلشان تخریب شده است
جواد جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اقدامات انجام شده سازمان بسیج سازندگی استان کرمان در زمان وقوع سیل گفت: در هشت روز هفته گذشته کارهایی در زمینه خدمات رسانی به مردم، حمل اثاثیه منزل، پاکسازی و بازگشایی معابر، شستشو اسباب و وسایل منازل سیل زدگان در رفسنجان و روستاهای اطراف این شهرستان انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان ادامه داد: در این ایام تعداد 597 جهادگر بسیجی در شهرستان رفسنجان در قالب 215 گروه جهادی مشغول به فعالیت بوده اند.

وی بیان کرد: وسایل و تجهیزاتی که در این مدت مورد استفاده قرار گرفته شامل سه دستگاه لودر، دو دستگاه بیل مکانیکی، پنج دستگاه کامیون، سه دستگاه کمر شکن، دوازده دستگاه عملیاتی خودرو کاماز جهت تخلیه مردم در مناطق سیل زده، بیست دستگاه سم پاش، بیست دستگاه لجن کش و تعدادی دستگاه پمپ کف کش بوده است.

جلالی عنوان کرد: 19 شهرستان استان درگیر سیل بوده اند که در این شرایط 548 راه روستایی و عشایری تخریب و 38 روستا تخلیه شده اند، آبگرفتگی تعداد هزار و 969 منزل روستایی را داشته ایم، قطعی آب، برق و گاز در روستاها 360 اعلام شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان افزود: رانش زمین و ریزش کوه 54 مورد گزارش شده است همچنین نزدیک به 7 هزار نفر در سطح استان گرفتار سیل شده بودند، تعداد راه های مواصلاتی مسدود و بازگشایی شده 196 مورد بوده است، تعداد مصدومین 9 نفر و تعداد فوتی های ناشی از سیل 5 نفر اعلام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مناطق سیل زده روستاهای رفسنجان به 52 کانکس برای خانواده هایی که منازلشان خشت و گلی بوده و در اثر سیل تخریب شده است نیاز است که با هماهنگی استانداری و دستگاه های ذیربط باید این تعداد کانکس را تهیه کنیم.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcjaoevouqe8mz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین