تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
۰
plusresetminus
قهرمان تکواندوی کشور:

شکست، پلی به سوی موفقیت است

مهدی محمدحسنی قهرمان تکواندو کشور گفت: برای رسیدن به موفقیت انسان بارها شکست می خورد اما مهم این است که به تلاشش ادامه دهد و پشتکار داشته باشد عقب نشینی نکند.
شکست، پلی به سوی موفقیت است
مهدی محمدحسنی قهرمان مسابقات پومسه ابداعی کشور در گفتگو با راه آرمان گفت: متولد 1381 هستم، که در سال 89 در ورزش تکواندو فعالیت خود را زیر نظر مربی محمدرضا روزخوش آغاز کردم.

این ورزشکار اظهار کرد: مسابقات قهرمانی پومسه ابداعی، در بخش پسران با حضور ۳۵ شرکت کننده که در  استان البرز برگزار شد. 

وی افزود:  رقابت های  قهرمانی پومسه ابداعی بسیج کشوری در یازدهم مرداد آغاز شد و این مسابقات با حضور 27 استان کشور برگزار، که توانستم مقام سوم کشور را بدست بیاورم، هدف من بالا بردن  پرچم کشورم بود و فکر می کنم در این مسابقات به این هدفم رسیدم. 


محمد حسنی بیان کرد: قبل از شروع پومسه در بخش تکواندو هیانگ ITF عضو تیم ملی بودم و 6 اردوی آماده سازی ملی رو پشت سر گذاشته و در بخش هانمادانگ مقام اول جهانی در کارنامه خود ثبت کرده.

وی گفت: آرزوی پدرم این بود که من در این رشته قهرمان شوم. علاقه ی زیادی  به این رشته داشتم و با اصرار پدر و مادرم به صورت منظم زیر نظر مربی کار می کردم.

محمد حسنی تصریح کرد: در سال 1389  زیر نظر مربی تمریناتم را به شکل جدی شروع کرده و به کمک تشویق های مربی و خانواده ام  در رشته تکواندو روز به روز پیشرفت می کردم.

این ورزشکار تاکید کرد: الان 19 سال دارم و میدانم راه سخت و پر پیچ و خمی را پیش رو دارم اما انگیزه لازم برای پشت سرگذاشتن هر سختی در این راه برای رسیدن به هدفم را دارم.

محمد حسنی ادامه داد: تا الان رژیم های سفت و سختی را تحمل کردم، از تفریح و مهمانی در نوجوانی زدم تا بتوانم به تمریناتم ادامه بدهم و به هدفم برسم اما با این انگیزه که باید زحمات خانواده را جبران کنم و باعث سرافرازی و خوشحالیشان بشوم هیچوقت از تمرینات خسته نشدم.


وی اظهار کرد: برای رسیدن به موفقیت انسان بارها شکست می خورد اما مهم این است که به تلاشش ادامه دهد و پشتکار داشته باشد عقب نشینی نکند، ایستادن روی قله های قهرمانی و زمزمه سرود ملی و اشک شوق بسیار لذت بخش و غرور آفرین است که ارزش سال ها تلاش را دارد.

محمد حسنی بیان کرد: بعد از تحمل سختی ها نه تنها فرد در رشته ورزشی قهرمان می شود بلکه به فردی با کفایت برای زندگی و انسان بودن تبدیل می شود.

این ورزشکار در پایان خاطر نشان کرد: از خانواده‌ام و همه کسانی که همراه من بودند تشکر می‌کنم و از تمام افرادی که برای  ورزش تکواندو تلاش می کنند کمال سپاس را دارم و انشاالله در آینده هدف اصلی بنده شرکت در لیگ برتر کشور و مسابقات جهانی کره جنوبی را دارم.


انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcaoan6049nui1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما