تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰
۰
plusresetminus
مولوی یونس چاهانی گفت: سرداران مدافع حرم همچون سردار همدانی در راه دفاع از ارزش های اسلامی و حریم اهل بیت علیه السلام جان خود را فدا کردند و مدافعان حرم به عنوان قهرمانان اسلام در جهان مطرح هستند و این مهم برای جهان غرب و منافقین گران تمام شده است.
مدافعان حرم به عنوان قهرمانان اسلام در جهان مطرح هستند/ مسلمانان شیعه و سنی همواره قدردان سرداران سلحشورند
مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: از زمان آغاز انقلاب دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران، نتوانسته اند دشمنی خود را نتوانستند پنهان کنند و با اشکال مختلف سعی در انحراف افکار عمومی داشته اند.

مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت ادامه داد: همخوانی فرهنگی و دینی در بین مسلمانان کشورهای خاورمیانه وجود دارد و مسلمانان شیعه و سنی احترام و ارزش فوق العاده ای به حرم اهل بیت علیه السلام، قائل هستند.

وی ابراز کرد: دشمنان با پرورش داعش سعی در اشغال کشورهای سوریه و عراق را داشتند و به همین منظور اقدام به هتک حرمت حرم ائمه معصومین علیه السلام می کردند و در این شرایط دوستداران ائمه معصومین علیه السلام و از جمله مردم ایران، داوطلبانه برای دفاع از حرم اعلام آمادگی کردند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رهبری این قیام و ایستادگی در برابر فتنه داعش و تکفیر را به عهده گرفت و پرچم مقاومت را برافراشت.

مولوی چاهانی افزود: بسیاری از فرمانده هان سلحشور کشورمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام به درجه رفیع شهادت رسیدند و بسیاری از سربازان در کنار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایستادند که این قیام
و مقاومت مقدس که در تاریخ اسلام بی سابقه است و برای دشمنان اسلام گران تمام شد.

مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت بیان کرد: غربی ها و رسانه های ضد انقلاب تبلیغات وسیعی را انجام دادند که ایران سعی در دخالت جنگ سوریه دارد و سرباز اعزام می کند؛ اما حضور مدافعان حرم، دخالت در جنگ سوریه نبود، بلکه این اقدام، دفاع از حرم، ارزش های اسلامی، حریم و قداست اهل بیت علیه السلام است.

وی تأکید کرد: سرداران مدافع حرم همچون سردار همدانی در راه دفاع از ارزش های اسلامی و حریم اهل بیت علیه السلام جان خود را فدا کردند و مدافعان حرم به عنوان قهرمانان اسلام در جهان مطرح هستند و این مهم برای جهان غرب و منافقین گران تمام شده است.

مولوی چاهانی ادامه داد: جهان غرب با استفاده از نیروهای عجین خود در داخل کشور که امروز به نام سران فتنه مشهور هستند، تبلیغ و سرمایه گذاری می کند و به شهدای مدافع حرم اهانت می کنند و خوشبختانه ملت ایران آنچه را که آنها انتظار داشتند، عمل نکردند و مردم جوان دندان شکنی به آنها دادند.

مشاوره نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت خاطر نشان کرد: آحاد مسلمانان شیعه و سنی قدر سرداران سلحشور را می دانند و از آنها به نیکی یاد می کنند.

انتهای پیام/اعظم پسند
  https://armanekerman.ir/vdcaman6o49nua1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما