تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۲
۰
plusresetminus
بانوی کار آفرین منوجانی(نودژ) گفت: در حال حاضر ۱۴ تعاونی در سطح شهرنودژ دایر است و تولیدات این بانوان توسط تعاونی ها جمع آوری و به بازار ارائه می شود.
خدمت به مردم مایه افتخارم است/ فعالیت ۱۴ تعاونی صنایع دستی در سطح شهر نودژ
به گزارش راه آرمان؛ زهرا صالحی بانوی کار آفرین بخش آسمینون (نودژ) منوجان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت مریم(س)  نودژ، مدیر تعاونی سپند مهر رستا، مسئول گروه جهادی ذوالفقار و راهبر شغلی کمیته امداد امام خمینی (ره)  منوجان است که به اجلاس تولید و اشتغال آفرینی تهران دعوت شده است.



این بانوی کار آفرین در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از سال ۱۳۹۰به آموزش بانوان را با حضور اعضای گروه جهادی شروع کردم و در تمام روستاهای سطح بخش آسمینون آموزش های لازم برای تولید صنایع دستی داده شده است.

وی افزود: از سال ۹۵ اقدام به راه اندازی تعاونی های اشتغالزا با همکاری ناحیه مقاومت شهرستان منوجان و اداره کار و رفاه اجتماعی کردم و بانوان آموزش دیده را در تعاونی ها سازماندهی کردم و بعد از سازمندهی و تشکیل کارگروهای مختلف، تولیدات صنایع دستی را انجام دادیم.

صالحی بیان کرد: در حال حاضر ۱۴ تعاونی در سطح شهر نودژ دایر است و تولیدات این بانوان توسط تعاونی ها جمع آوری و به بازار ارائه می شود.

این بانوی کار آفرین تصریح کرد: از سال ۱۳۹۹ افراد آموزش دیده  به واحداشتغال کمیته امداد  شهرستان منوجان و صندوق های قرض الحسنه جهت دریافت وام صنایع دستی معرفی شدند و از افراد معرفی شده به  ۴۰۰ نفر از بانوان تسهیلات صنایع دستی پرداخت شده و هم اکنون مشغول به تولید هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از اینکه توانسته ام خدمتگزار مردم شهرم نودژ باشم، افتخار می کنم و تمام این افتخار را مدیون دعای خیر مردم عزیز هستم.

انتهای پیام/محمدی https://armanekerman.ir/vdcjmhevxuqe8yz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما