تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۶
۰
plusresetminus
رویای بزرگ قهرمان 17 ساله کاراته ایران؛

سقف آرزوهای دختر کاراته کای جنوب کرمانی کسب مدال جهانی است

فاطمه زهرا سعید آبادی دختر کاراته کای جنوب کرمانی که ۴ مدال طلا رقابت های کاراته وان قهرمانی کشور را در پرونده خود دارد هدفش را شرکت در تیم ملی بزرگسالان و حضور در مسابقات قهرمانی جهان دانست.
سقف آرزوهای دختر کاراته کای جنوب کرمانی کسب مدال جهانی است
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب،رقابت های برترین های لیگ کاراته وان ایران با عنوان یادواره شهدای مقاومت یزد روز گذشته در محل سالن دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد.

در این رقابت ها فاطمه سعید آبادی دختر کاراته کای کهنوجی عنوان دار وزن _۵۳ جوانان توانست با غلبه بر حریفان خود مدال طلای این دور مسابقات را کسب و به اردوی تیم ملی کاراته ایران برای اعزام به مسابقات جهانی ترکیه راه یابد.

 فاطمه سعید ابادی پيش از اين توانسته بود در رده سنی نوجوانان در مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ که به میزبانی قزاقستان برگزار شد مدال طلا را کسب نماید.

به فکر افتخارات بزرگتر هستم

دختر كاراته كای كهنوجی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اهداف بزرگی برای آینده ورزشی خود در نظر دارم،سقف آرزوهای من حضور در تیم ملی بزرگسالان و هدفم شرکت در مسابقات قهرمانی جهان است.

وی بیان کرد: همیشه تلاش خواهم کرد تا با کسب مدال‌های خوش رنگ باعث سربلندی هموطنانم باشم. می خواهم با به دست آوردن این افتخارات پاسخ گوشه‌ای از زحمات و حمایت‌های مربیانم و به ویژه خانواده‌ام‌ را بدهم.

این دختر کاراته کار کهنوجی با بیان اینکه مربی و خانواده ام همیشه حامی و پشتیبان من بوده‌اند و این، فراموش شدنی نیست،گفت: تا كنون با مربیگری نسیبه طاهری مربی توانمند کهنوجی موفق به كسب ۴طلای مسابقات لیگ کاراته ایران شده ام. 

انتهای پیام/پ
  https://armanekerman.ir/vdcgwy9qwak9xq4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما