تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۷
۰
plusresetminus
علی اصغر نیکویی فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان خبرداد:

اردوی گروه جهادی شهید فرخ یزدانپناه در شهداد

علی اصغر نیکویی گفت: گروه جهادی شهید فرخ یزدانپناه چیزی قریب به یازده سال می باشد که در منطقه ی شهداد در امر عمرانی و فرهنگی و آموزشی فعالیت می کند.
اردوی گروه جهادی شهید فرخ یزدانپناه در شهداد
علی اصغر نیکویی فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمان در اردوی جهادی روستای چهارفرسخ، بخش شهداد در گفتگو با راه آرمان گفت: با توجه به سخنان رهبری و نیازمندی کشور و مردم در راستای محرومیت زدایی گروه جهادی شهید فرخ یزدانپناه با توجه به اردو جهادی های متداوم که از سالیان گذشته تا به الان در منطقه‌ی پایلوت خود در منطقه‌ی شهداد کرمان برگزار کرده است امسال هم در ایام عید نوروز و تابستان ۱۴۰۱ در اردو جهادی دیگر شروع به فعالیت کرد.


وی افزود: این اردوی جهادی در منطقه‌ی چهارفرسخ از توابع شهداد کرمان بود و اهداف این اردو عمرانی، فرهنگی‌، آموزشی بود که به حمد خدا توانستیم قدمی در جهت آبادانی کشور و محرومیت زدایی برداریم.


وی بیان کرد: گروه جهادی شهید فرخ یزدانپناه چیزی قریب به یازده سال می باشد که در منطقه ی شهداد در امر عمرانی و فرهنگی و آموزشی فعالیت می کند.


علی اصغر نیکویی گفت: عملیات های عمرانی گروه جهادی در مناطق مختلف شهداد اعم از ساخت استخر کشاورزی(جمع آوری آب)و ساخت منزل عالم روستا و ساخت حدودا ۷۰ سرویس‌بهداشتی و حمام در منازل افراد محروم و غیره…. که در دو اردوی برگزار شده در سال۱۴۰۱ حدود ۱۰ سرویس بهداشتی و حمام ساخته شده است.


وی در آخر بیان کرد: گروه جهادی شهید فرخ یزدانپناه همچنین در بحث پوشش مواد غذایی برای خانواده های نیازمند در مناطق مختلف شهداد فعالیت دارد که به حمد و ثنای خداوند بزرگ توانستیم خدمتی برای این مردم نجیب در منطقه‌ی شهداد کرمان انجام دهیم.


انتهای پیام/ رسول https://armanekerman.ir/vdcgqy9qwak9xw4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما