تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۸
۰
plusresetminus
غلامرضا حقانی با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در سی نقطه استان برگزار می شود، گفت: طرح ما در کرمان از هر خانه تا گلزار شهدا و مزار حاج قاسم است و شهروندان می توانند از صبح و یا ظهر از منازل خود به سمت گلزار شهدا حرکت کنند.
مراسم جاماندگان اربعین در ۳۰ نقطه استان کرمان برگزار می شود/ «از هر خانه تا گلزار شهدا»؛ طرح جاماندگان اربعین در کرمان
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حقانی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص روند برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در استان کرمان گفت: این مراسم در بیست و دو شهرستان کرمان و در حدود سی نقطه از استان برگزار می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: به دلیل وسعت برخی از شهرستان ها، مراسم جاماندگان اربعین در دو نقطه آن شهرستان برگزار می شود؛ به عنوان مثال در کرمان این راهپیمایی به سمت جوپار، امام زاده محمد ابن ابراهیم مجاب (شاهزاده محمد) و از هر خانه به سمت گلزار شهدای کرمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم جاماندگان اربعین در جنوب استان به مرکزیت امام زاده معروفی در شهرستان قلعه گنج برگزار می شود، عنوان کرد: ستادهای مردمی در راستای برگزاری این راهپیمایی در استان، شکل گرفته و جلسات متعددی نیز در این زمینه تشکیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حقانی خاطر نشان کرد: طرح ما در کرمان از هر خانه تا گلزار شهدا و مزار حاج قاسم است و شهروندان می توانند از صبح و یا ظهر از منازل خود به سمت گلزار شهدا حرکت کنند.

انتهای پیام/م
https://armanekerman.ir/vdcbs9b8arhb5fp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین