کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان:

قرارگاه موقعیت شهید کازرونی اهواز، میزبان زائرین اربعین حسینی/ قرارگاه تا دو روز بعد از اربعین خدمات ارائه می دهد

17 شهريور 1401 ساعت 10:03

غلامعباس نکونام گفت: قرارگاه از تاریخ دوازدهم شهریور ماه اعلام آمادگی برای پذیرش زائران کرده است و اوج کار از تاریخ هفدهم تا بیست و بیست و ششم شهریور است و گفتنی است که ما تا در روز بعد از اربعین حسینی نیز به زائران خدمات ارائه می دهیم.


غلامعباس نکونام در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص فعالیت های انجام شده در قرارگاه ثارالله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موقعیت شهید کازرونی گفت: بیش از بیست روز است که در قرارگاه در حال فعالیت هستیم.
 

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: آب آشامیدنی و همچنین دیگر زیر ساخت های آن را تأمین کرده و سیستم خنک کننده آن را نیز ارتقا داده ایم.

وی ابراز کرد: هم اکنون آمادگی پذیرش 800 تا 850 زائر را داریم و علاوه بر آن چند اتوبوس و مینی بوس را در نظر گرفته ایم تا زائرین را از اردگاه اهواز تا مرز شلمچه به صورت رایگان جا به جا کنیم.

نکونام خاطر نشان کرد: قرارگاه از تاریخ دوازدهم شهریور ماه اعلام آمادگی برای پذیرش زائران کرده است و اوج کار از تاریخ هفدهم تا بیست و بیست و ششم شهریور است و گفتنی است که ما تا در روز بعد از اربعین حسینی نیز به زائران خدمات ارائه می دهیم.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 129385

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/129385/قرارگاه-موقعیت-شهید-کازرونی-اهواز-میزبان-زائرین-اربعین-حسینی-دو-روز-بعد-خدمات-ارائه-می-دهد

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir