تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۵
۰
plusresetminus
سرهنگ امیر معین‌الدینی گفت: پلیس راه برای جلوگيری از حوادث ترافیکی در بازگشت زائرین اربعین از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.
تلاش شبانه‌روزی پلیس راه برای جلوگيری از حوادث ترافیکی در بازگشت زائرین اربعین
سرهنگ امیر معین‌الدینی فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان در گفتگو با "راه آرمان" از جیرفت گفت: با توجه به بازگشت زائرین اربعین حسینی و تقارن آن با تعطیلات پایان شهریورماه پیش‌بینی افزایش حجم ترددها در سطح جاده‌های جنوب استان شده است.

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان افزود: در جاده‌های جنوب استان بحمدالله اقدامات بسیار ویژه‌ای برای سلامتی مسافران و جلوگیری از بروز حوادث ترافیکی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در این راستا پلیس راه با بهره‌گیری از تمام استعداد کارکنان و خودرویی در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی به صورت شبانه‌روزی حضور فعال داشته تا از بروز هرگونه حادثه‌ای جلوگیری شود.

سرهنگ معین‌الدینی تصریح کرد: به زائران توصیه می‌شود در هنگام پُر حجم بودن جاده‌ها با صبوری و احتیاط و سرعت مطمئن رانندگی کرده و از تغییر ناگهانی خط حرکت که یکی دیگر از عوامل وقوع سوانح رانندگی در جاده‌ها است خودداری کنند.

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان ابراز کرد: اقدامات پلیس راه جنوب استان کرمان در جهت هدایت، کنترل و نظارت بر جاده‌ها در برقراری انضباط ترافیکی به نحو مطلوب انجام خواهد شد.

وی آمادگی پلیس راه جنوب کرمان را برای تأمین امنیت ترافیکی مراسم‌های عزاداری دهه آخر صفر و اربعین و مسافرت به کربلا با تمهدیدات لازم عنوان کرد و افزود: پلیس راه جنوب کرمان نسبت به آغاز تعطیلات پایانی تابستان و همچنین برگشت زائرین کربلا برنامه‌های مدونی را اجراء خواهد کرد.

سرهنگ معین‌الدینی عنوان کرد: از محورهای برون شهری و راه‌های روستایی مستقر در مسیرهای پُر ترافیک جنوب کرمان هدایت و نظارت از حیث جلوگیری از هرگونه حوادث جاده‌ای انجام می‌شود.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcgxy9qzak9xn4.rpra.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما