تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۳
۰
plusresetminus
آیت الله سید احمد خاتمی گفت: پیاده روی اربعین یک پیام ویژه برای ایرانی ها دارد و آن این است که این مانور عظیم و گسترده، گویای دروغ بودن سخن کسانی است که می گویند معنویت از اول انقلاب کمرنگ شده است.
پیام اربعین؛ بیعت با آرمان های سالار شهیدان است/ پیاده روی اربعین این دروغ که معنویت از اول انقلاب کمرنگ شده را آشکار کرد
آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت ایام عزای امام حسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان گفت: پیام اربعین سالار شهیدان و پیام پیاده روی افتخارآفرین اربعینی ها، پیام بیعت با سالار شهیدان و آرمان های سالار شهیدان، پیام ایثار در راه اسلام، عزت و ذلت ناپذیری، پیام امر به معروف و نهی از منکر است و پیام به کار بردن تمام توان خود برای تحقق اهداف دین است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پیاده روی اربعین یک پیام ویژه برای ایرانی ها دارد و آن این است که این مانور عظیم و گسترده، گویای دروغ بودن سخن کسانی است که می گویند معنویت از اول انقلاب کمرنگ شده است.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: این واقعیت و حقیقت که معنویت مطلق کمرنگ نشده از قبل هم روشن بود از تشییع پیکر سردار دل ها حاج قاسم، در قم، تهران، مشهد، اهواز و کرمان که جمعیت های میلیونی به تشییع بزرگ مردی که دغدغه اسلام و انقلاب را داشت، آمدند نشان داده شد.

آیت الله خاتمی با اشاره به حضور مردم در جاده های منتهی به مرزها در ایام پیاده روی اربعین تصریح کرد: این حضور مردم این پیام را دارد که ایران اسلامی به ارزش های معنوی خود با تمام جان پایبند است.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: هیچ کس، مردم را اجبار نکرده است که پیاده روی اربعین بروند؛ اما آنها با پای عشق این راه طولانی را با مشکلاتی که در مسیر راه دارند، گرمای هوا و تشنگی را تحمل می کنند تا به کوی عشق برسند.

انتهای پیام/م

  https://armanekerman.ir/vdcir3azrt1arw2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین