تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۵
۰
plusresetminus
به مطالبه ورزش دوستان و پیگیری مسئولان چمن مصنوعی زمین فوتبال مجتمع ورزشی غدیر شهرستان رودبارجنوب پس از ۱۶ سال تعویض شد.
تعویض چمن مصنوعی مجتمع ورزشی شهدای غدیر رودبارجنوب پس از ۱۶ سال
تاجیکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار راه آرمان از تعویض رول چمن مصنوعی زمین فوتبال شهرستان خبر داد و گفت: رول چمن زمین بزرگ فوتبال مجموعه ورزشی شهدای غدیر شهرستان روز گذشته جهت نصب تخلیه شد.

وی افزود: با توجه به فرسودگی رول چمن زمین ورزشی شهرستان و نارضایتی جامعه ورزش بعد گذشت قریب به 16 سال تعویض آن در دست اقدام قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبارجنوب بیان کرد: این امر با حمایت مسئولان  استانی و شهرستانی و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اتمام برخی از پروژه های نیمه تمام و رها شده که بیش از یک دهه از شروع پروژه و همچنین اماکنی که عمر مفید آنها گذشته از جمله استخر شنا (از طریق راه و شهرسازی جنوب استان)، ساختمان جنبی سالن ورزشی صولوئیه و تکمیل سالن ورزشی جازموریان و تعمیر تجهیز اماکن ورزشی در اعتبارات سال جدید از اولویت‌های کاری این اداره است که به جد پیگیر تامین اعتبار و تکمیل آنها هستیم.


انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdcf11dy0w6d0ta.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما