کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به دنبال مطالبه مردمی صورت گرفت؛

تعویض چمن مصنوعی مجتمع ورزشی شهدای غدیر رودبارجنوب پس از ۱۶ سال

29 شهريور 1401 ساعت 8:45

به مطالبه ورزش دوستان و پیگیری مسئولان چمن مصنوعی زمین فوتبال مجتمع ورزشی غدیر شهرستان رودبارجنوب پس از ۱۶ سال تعویض شد.


تاجیکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبار جنوب در گفتگو با خبرنگار راه آرمان از تعویض رول چمن مصنوعی زمین فوتبال شهرستان خبر داد و گفت: رول چمن زمین بزرگ فوتبال مجموعه ورزشی شهدای غدیر شهرستان روز گذشته جهت نصب تخلیه شد.

وی افزود: با توجه به فرسودگی رول چمن زمین ورزشی شهرستان و نارضایتی جامعه ورزش بعد گذشت قریب به 16 سال تعویض آن در دست اقدام قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودبارجنوب بیان کرد: این امر با حمایت مسئولان  استانی و شهرستانی و با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اتمام برخی از پروژه های نیمه تمام و رها شده که بیش از یک دهه از شروع پروژه و همچنین اماکنی که عمر مفید آنها گذشته از جمله استخر شنا (از طریق راه و شهرسازی جنوب استان)، ساختمان جنبی سالن ورزشی صولوئیه و تکمیل سالن ورزشی جازموریان و تعمیر تجهیز اماکن ورزشی در اعتبارات سال جدید از اولویت‌های کاری این اداره است که به جد پیگیر تامین اعتبار و تکمیل آنها هستیم.


انتهای پیام/پ


کد مطلب: 129592

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/129592/تعویض-چمن-مصنوعی-مجتمع-ورزشی-شهدای-غدیر-رودبارجنوب-۱۶-سال

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir