تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۵
۰
plusresetminus
خانواده های معظم شهیدان با محکوم کردن حوادث و اغتشاشات هفته گذشته کشور خواستار برخورد قاطع و ضرورت دفاع از دستاوردهای انقلاب تا پای جان شدند.
خون شهدا برهم زنندگان امنیت ملی را رسوا خواهد کرد/ما خانواده شهدا برای حفظ انقلاب جان خواهیم داد
به گزارش خبرنگار راه آرمان از رودبارجنوب،حادثه ای که چندی پیش اتفاق افتاد و در فضای جامعه ما، چالشی نا خواسته را رقم زد؛ گرچه با توجه و پیگیری ویژه مسئولین همراه شد؛ اما برخی حواشی تلخ و زیان بار را برای مردم و امنیت جامعه ایجاد کرد.

متأسفانه در حالی که مسئولین با جدیت در حال حقیقت یابی و ابهام زدایی از ماهیت ماجرا بودند، برخی جریانات فرصت طلبِ وابسته، سعی کردند با سوار شدن بر امواج احساسات مردمی با اغتشاشگری و برنامه هایی ضد دینی و ضد ملی، تجمعات را به سمت و سوی ساختار شکنی و اهداف براندازانه عوامل خارجی پیش ببرند.

تخریب اموال عمومی و خصوصی، آتش زدن قرآن کریم، بقاع متبرکه، مساجد و پرچم کشورعزیزمان، تعرض به زنان محجبه و برخورد خشونت آمیز با حافظان و مدافعان غیور امنیت کشور به ویژه نیروی انتظامی، مطمئنا برخاسته از یک تجمع اعتراضی مطالبه گرایانه نیست و همراهی رسانه های بیگانه و تشویق و تأیید دولتمردان آمریکایی و صهیونیستی و هم چنین منافقین و گروهک های تجزیه طلب، از عمل این مغرضان، ابعاد مختلف آن را آشکارتر کرده است.

شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند


فخری نعنا کار مادر شهید محمد بدیعی در گفتگو باخبرنگار راه آرمان در واکنش به حوادث اخیر گفت: فرزندان ما برای حفظ پرچم, اسلام و انقلاب رفتند و برای نگهداری این نظام و انقلاب با خون خود درخت این انقلاب را آبیاری کردند،باز هم نیاز باشد برای اين نظام خون خواهیم داد.

وی بیان کرد: اهانت‌ها بخشودنی نیست و باید با برهم زنندگان امنیت ملی برخورد قاطع شود.

مادر شهید بدیعی با بیان اینکه فرزندش دوست دار ولایت و این انقلاب بود گفت: فرزندم مردم را به ولایتمداری دعوت می کرد و عاشق شهادت بود.

رسالت همه مردم حفظ انقلاب اسلامی است

رضا بدیعی برادر شهید بدیعی ضمن محکوم کردن حوادث اخیر اظهار کرد: امروز رسالت همه اقشار مختلف حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است چرا همه شهیدان برای دوام و بقاء آن جان خود را تقدیم کردند.

وی گفت : امروز همه ما باید در برابرفتنه انگیزی و توطئه های دشمنان متحدو برای دفاع از حریم و حرمت انقلاب اسلامی تا پای جان مقاومت کنیم و در این راه از جان خود فرزندانمان برای داوم و بقاء انقلاب اسلامی کوتاهی نخواهیم کرد.

توهین به مقدسات و برهم زدن امنیت ملی گناهی نابخشودنی است


فاطمه پورحیدر خواهر شهید درویش پورحیدر نیز ضمن محکوم کردن حوادث اخیر اظهار کرد: تحرکات دشمن بعد از انقلاب به شیوه های گوناگون وجود داشته و آن‌ها از هر فرصتی استفاده کردند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی بیان کرد: توهین به مقدسات ملی و مذهبی‌ و تخریب اموال عمومی و شهادت حافظان امنیت و ضربه به اموال عمومی گناهی نابخشودنی است.

خواهر شهید پورحیدر تصریح کرد: ما خانواده شهداء تا پای جان خود برای دفاع از ولایت و این انقلاب ایستاده ایم و اجازه نخواهیم داد عده ای خود فروخته امنیت ملی ما را برهم بزنند.

خون شهدا برهم زنندگان امنیت ملي را رسوا خواهد کرد


بردار شهید پورحیدر نیز ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر اظهار کرد: در فتنه سال 88 با آن همه هجمه های رسانه ای و پشتیبانی نتوانستند به اهداف خود برسند و مردم نیز به این موضوعات کاملاً آگاه هستند و می دانند که دشمنانشان چه کسانی هستند و مطمئناً خداوند آنها را رسوا خواهد کرد.

وی بیان کرد: مطمئناً این تحرکات توسط عوامل خارجی و دشمنان انقلاب اسلامی هدایت می شود چرا که مردم هیچ‌گاه به مقدسات ملی و مذهبی بی‌احترامی نمی‌کنند و مقابل افرادی که به این مقدسات بی‌احترامی می‌کنند, می‌ایستند. سودجویان داخلی با پشتیبانی کشورهای خارجی به خصوص کشور آمریکا از این موضوع بهره برداری کردند و کشور را دچار آشوب و اغتشاش کردند.

وی عنوان کرد: آنها مطمئن باشند هیچ‌گاه نمی‌توانند در عزم مردم خللی وارد کنند و با مشت محکم مردم و خانواده شهدا مواجه خواهند شد.

تا زمانی این کشور ولی فقیه دارد هیچ کس نمی تواند غلطی بکند


برادر شهید پورحیدر توهین به عکس شهدا و پرچم ایران توسط آشوب‌گران را کاری بچه‌گانه خواند و گفت: صاحب اصلی این کشو امام زمان(عج) است و تا زمانی که این کشور ولی فقیه دارد هیچ کسی نمی‌تواند غلطی کند و خانواده شهدا نیز گوش به فرمان امام خامنه ای(مدظله العالی) هستند.

خانواده های شهیدان بدیعی و پورحیدر خواستار برخورد قاطع با عوامل حوادث تلخ چندروز گذشته در کشور و تامین امنیت پایدار برای شهروندان و ضرورت حمایت قاطع از نیروی انتظامی شدند.


انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdccsoqsp2bqim8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما