تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۲
۰
plusresetminus
سعید افروز گفت: مردم و جوانان به سمت اغتشاش نروند و پای آرمان های ملت بیاستند؛ ما این همه شهید داده ایم و نباید کاری انجام دهیم که خون شهیدان پایمال شود، ما باید بتوانیم کشورمان را به سمت جلو پیش ببریم، نه اینکه با این اغتشاشات باعث عقب ماندگی کشورمان شویم.
بدخواهان نظام به دنبال سوءاستفاده از احساسات مردم هستند/ اغتشاشات باعث عقب ماندگی کشور می شود
سعید افروز در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: اغتشاشات و کارهایی که طی شب های اخیر انجام شده است؛ کاملا ساختگی و زیر نظر رژیم صهیونیست و آمریکا رهبری می شود؛ بنابراین جوانان و مردم ما نباید به این حاشیه ها و اغتشاشات دامن بزنند.

قهرمان پارالمپیک توکیو ادامه داد: ما باید با هوشیاری عمل کنیم و به سمت آشوب و اغتشاش در کشور نرویم؛ چرا که اگر این کار را انجام دهیم، لطمه زیادی به خودمان و کشورمان خواهیم زد.

دارنده مدال طلای جهانی در مسابقات پارادومیدانی جهانی گرندپری مراکش با بیان اینکه هتک حرمت به مقدسات موجب زیر سوال رفتن کشور و ارزش هایمان می شود، ابراز کرد: اگر مسئله ای اتفاقی افتاده است، باید دستگاه ها و دولت پیگیری کنند و نتیجه را به مردم بگوید؛ ما نمی توانیم کورکورانه از دشمن پیروی کنیم و اغتشاشات را بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اقدامات برخی از سلبریتی ها در اغتشاشات عنوان کرد: مطمئنا این اقدامات، اهداف ساخته شده صهیونیست ها و بدخواهان نظام است و آنها به دنبال اهداف خود هستند.

افروز با تأکید بر اینکه پیروی کردن از صهیونیست ها کار کاملا اشتباهی است، خاطر نشان کرد: مردم و جوانان به سمت اغتشاش نروند و پای این ملت و آرمان های ملت بیاستند؛ ما این همه شهید داده ایم و نباید کاری انجام دهیم که خون شهیدان پایمال شود، ما باید بتوانیم کشورمان را به سمت جلو پیش ببریم، نه اینکه با این اغتشاشات باعث عقب ماندگی کشورمان شویم.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcgqy9qyak9xu4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما