کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد؛

لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا با لیدرهای اغتشاشگران

4 مهر 1401 ساعت 11:19

عبدالرضا رسولی با اشاره به اینکه اغتشاشات خسارت بسیاری را در شهرهای مختلف کشور به وجود آورده است، گفت: می طلبد که لیدرهای اغتشاشات توسط مسئولان و دستگاه های مربوطه شناسایی شوند؛ چرا که بحث آنها جامعه نیست بلکه بحث آنها براندازی نظام است.


عبدالرضا رسولی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: اغتشاشگران، به عنوان عوامل بیرون از مجموعه نظام که از جمله براندازان اپوزوسیون محسوب می شوند، از احساسات جوانان کم سن و سال ما استفاده و این جوانان را با توجه به پتانسیل شور و نشاط جوانی تحریک کردند.

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اپوزوسیون و ضد انقلاب، نتوانستند کاری انجام دهند؛ اما آنها این دفعه هدفشان جامعه افراد کم سن و سال احساسی بود تا از احساسات این افراد سو استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در این بین متأسفانه برخی از سلبریتی ها و ورزشکاران با این افراد همراه شدند که موجب شد اغتشاشات اتفاق بیافتد که این اقدامات در نهایت موجب ضربه زدن به جامعه و مردم است.

رسولی با بیان اینکه کرمان به نام شهر دفاع از انقلاب و جهاد نام گرفته است و این جوانان همان هایی بودند که در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی با هر نوع پوششی با هم متحد شدند و سنگ تمام گذاشتند، عنوان کرد: برخی از اغتشاش گران دست خوش برخی از عوامل بیرون از نظام قرار گرفتند و از احساسات آنها سو استفاده شده است.

مربی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اغتشاشات خسارت بسیاری را در شهرهای مختلف کشور به وجود آورده است، خاطر نشان کرد: می طلبد که لیدرهای اغتشاشات توسط مسئولان و دستگاه های مربوطه شناسایی شوند؛ چرا که بحث آنها جامعه نیست بلکه بحث آنها براندازی نظام است.

انتهای پیام/م


کد مطلب: 129720

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/129720/لزوم-برخورد-قاطع-دستگاه-قضا-لیدرهای-اغتشاشگران

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir