تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۱
۰
plusresetminus
شهباز حسن پور با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در سطح کشور و هتک حرمت به مقدسات و تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هر گونه بی احترامی به سپهبد شهید سلیمانی علاوه بر عذاب اخروی، مورد نفرت و غضب آحاد ملت است.
هر گونه بی احترامی به شهید سلیمانی مورد نفرت و غضب آحاد ملت است/ حضور یکپارچه مردم در اجتماعات نشان دهنده وفاداری آنها به نظام و رهبری است
شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در سطح کشور و هتک حرمت به مقدسات و تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی، چهره ای به نام و مقدس برای تمامی آزادی خواهان، مسلمانان جهان و شیعیان منطقه است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه راه و روش سپهبد شهید سلیمانی، راه و روش سرو و سالار شهیدان علیه السلام و راه انبیا و اولیا الهی بود، عنوان کرد: هر گونه بی احترامی به سپهبد شهید سلیمانی علاوه بر عذاب اخروی، مورد نفرت و غضب آحاد ملت است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: ما کرمانی ها امروز افتخارمان این است که کرمان به واسطه نام مبارک شهدا و به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نام جهانی به خود گرفته و پایتخت مقاومت کشورهای مختلف منطقه و اسلام است و هتک حرمت صورت گرفته به تمثال شهید سلیمانی پذیرفتنی نیست.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت، مجلس و قوه قضائیه باید اقدام جدی و اساسی در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم گام بردارد، اظهار کرد: حضور یکپارچه و گسترده مردم کشور و استان کرمان در اجتماعات نشانه بارز امید به آینده و وفاداری مردم نست به انقلاب، نظام و رهبری است و این مسئله، مسئولیت مسئولان نظام را در جهت خدمت بی منت سنگین تر می کند.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcip3az3t1ary2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین