تاریخ انتشار :جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۴
۰
plusresetminus
مولوی عبیدالله شهیکی گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران، زندگی می کنیم و الحمدالله به برکت نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت بسیار خوبی داریم.
اشرار حادثه زاهدان خیرخواه شیعه و سنی نیستند/ به برکت نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران امنیت بسیار خوبی داریم
مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به حوادث عصر امروز در زاهدان و ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه گفت: فوت مهسا امینی بازیچه است و بسیاری از افراد می خواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند و مطمئنا این افراد خیرخواه هیچ کس نیستند.
 
امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: همان گونه که مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان عنوان کرد، گروه و افرادی که این کارها را انجام می دهند، خیرخواه شیعه و سنی نیستند.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور
در شب های اخیر ابراز کرد: آیت الله رئیسی گفتند که ما اهل انتقاد هستیم و مردم حرف خود را در چهارچوب قانون بیان کنند؛ بنابراین اینکه کسانی خرابکاری می کنند، تخریب اموال عمومی را انجام می دهند و به بیت المال ضربه می زنند، پذیرفته نیست.

مولوی شهیکی با تأکید بر اینکه اقدام عصر امروز توسط اشرار را محکوم می کنیم، تصریح کرد: ما در جمهوری اسلامی ایران، زندگی می کنیم و الحمدالله به برکت نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت بسیار خوبی داریم.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با بیان اینکه برخی در شرایط فعلی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و موج سواری کنند، عنوان کرد: ما هم درخواستمان، همان درخواست مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان است که با این افراد برخورد شود و عوامل این حادثه هر چه سریعتر دستگیر شوند.

وی اظهار کرد: همان گونه که شاهد بودیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موقعیت تروریست ها را مورد هدف قرار داده است، این افراد را نیز شناسایی و با آنها برخورد شود.


مولوی شهیکی با بیان اینکه شیعه و سنی در کنار هم برادر وار زندگی می کنند و هیچ مشکلی ما با هم نداریم و استان سیستان و بلوچستان نیز، استانی امن است، خاطر نشان کرد: با همکاری مردم، علما، ریش سفیدان افراد این حادثه شناسایی شوند تا در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام/م
https://armanekerman.ir/vdcjyhev8uqe8oz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین