تاریخ انتشار :شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۳
۰
plusresetminus
هادی طالبی گفت: در برابر کسی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را آتش می زند، به مقدسات توهین و  اموال عمومی که سرمایه ملت ایران است را تخریب می کند همه با هم فارغ از جناح بندی سیاسی با هم متحد هستیم و به بیگانگان و منافقین اجازه موج سواری نمی دهیم.
عفاف؛ خط قرمز ایران اسلامی است/ اجازه موج سواری به بیگانگان و منافقین نمی دهیم
هادی طالبی عضو اسبق تیم ملی ورزش زورخانه و نایب قهرمان آسیا در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: پیروزی ها و موفقیت های انقلاب اسلامی دشمنان نظام را عصبانی کرده به گونه ای که آنها به دنبال انتقام از این انقلاب هستند. 

وی افزود: در این میان مرگ مهسا امینی بهانه خوبی برای خالی کردن عُقده آنها نسبت به انقلاب بود.

طالبی تصریح کرد: در حقیقت دشمن از همه امکانات خود برای ضربه زدن به این انقلاب در اغتشاشات روز‌های اخیر استفاده کرد.
 
نائب قهرمان آسیا تاکید کرد: در نتیجه این اغتشاشات در سراسر کشور، خسارت‌های زیادی از سوی اغتشاشگران به اموال عمومی و دولتی وارد شد؛ این در حالیست که اینها اموال عمومی است و صدمه زدن به آنها آسیب به اقتصاد و زندگی مردم است. 

طالبی اظهار کرد: البته خسارت‌های واردآمده تنها به مراکز اقتصادی و تجاری نبود، بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، تا ۳۱ شهریورماه ۶۱ آمبولانس سازمان اورژانس کشور در جریان اغتشاشات تخریب شد.

وی گفت: این درحالیست که اختلالی که ممکن است از ناحیه تخریب آمبولانس‌ها در خدمات فوریتی پزشکی و فرایند درمان بیماران ایجاد شود، از خسارت مادی زیان‌بارتر است.

نائب قهرمان آسیا در ادامه گفت: حمله به آمبولانس از نظر انسانی محکوم است و از کسی جز افراد اغتشاشگر متصور نیست.

وی افزود: اغتشاشگرانی که با تخریب آمبولانس با جان و سلامت مردم بازی می‌کنند باید پاسخگوی اقدام ضد‌انسانی خود باشند.

طالبی تصریح کرد: از طرف دیگر فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد یک فرد میان اغتشاشگران اقدام به آتش زدن پرچم مقدس کشورمان کرده است.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که دیدیم این اقدام وی، تا کنون بازتاب بسیار گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته و مردم واکنش‌های بسیار تندی در محکومیت این اقدام داشته‌ اند، چرا که نشان می دهد این گونه اقدامات به هیچ وجه کار مردم ایران نیست و قطعاً پای منافقین در میان است.

عضو اسبق تیم ملی ورزش زورخانه گفت: از سویی متاسفانه شاهد پاره کردن عکس سردار دل ها بودیم؛ در مورد این اقدام توهین آمیز باید گفت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است و با پاره کردن عکس چیزی از ارزش و احترام ایشان کم نمی شود و دشمن با بغض و کینه میخواهد نماد های ارزشی ما را مورد هدف قرار دهد.

وی افزود:  در مجموع باید گفت، در برابر کسی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را آتش می زند، به مقدسات توهین و  اموال عمومی که سرمایه ملت ایران است را تخریب می کند همه با هم فارغ از جناح بندی سیاسی با هم متحد هستیم و به بیگانگان و منافقین اجازه موج سواری نمی دهیم.

طالبی تاکید کرد: مردم غیور استان کرمان همواره اثبات کرده‌اند که صف‌شان از معاندین جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه‌های وابسته به بیگانگان، امنیت و آرامش شهر را به مخاطره اندازند.

وی بیان کرد: مسببین در نا آرامی‌ها و آشوب‌های خیابانی که در پی تخریب اموال عمومی و مردمی هستند، در رصد پلیس هستند و بدانند که به سزای اعمالشان خواهند رسید.

طالبی ادامه داد: آشوبگران و اغتشاشگران که در ناآرامی های اخیر در آتش فتنه دمیده و به اموال عمومی خسارت زدند باید محاکمه و خسارات وارده به مردم را جبران کنند و همچنین افرادی که آب به آسیاب دشمن ریخته و از آشوبگران حمایت کردند نیز باید محاکمه و خسارت های وارده به اموال عمومی و مردم را جبران کنند.

 وی افزود: در این چند روز غیر از خسارت های مالی از بیت المال، چندین تن از هموطنان ما خواسته یا ناخواسته در این اغتشاشات فوت کرده اند، مجروح شده اند که مقصر اصلی آن کسانی هستند که در این آتش فتنه دمیده اند و متهم اصلی برخی از بازیگران و سلبریتی هایی هستند که تا کنون منافقانه از سفره انقلاب و جمهوری اسلامی ارتزاق کرده اند ولی امروز با شبکه های معاند همراه شده اند. 

نایب قهرمان آسیا اظهار کرد: آنقدر حرکت این منافقین احمقانه بود که حتی رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر کلمه‌ای از آنها بیان نکرد، توطئه و اغتشاش کار منافقین است و پیروی از رهبری باعث هر عزت است و عفاف، خط قرمز ایران اسلامی است.


طالبی خاطر نشان کرد: تمام مظلومان عالم چشمشان به این انقلاب است و با بیعت به نام سیدالشهدا سیلی محکم بر صورت تک تک منافقین و معاندین نظام اسلامی خواهیم زد.


انتهای پیام/ تاج الدینی

  https://armanekerman.ir/vdcawon6e49nua1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما