تاریخ انتشار :شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۴
۰
plusresetminus
مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت:

مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب عاشوراست/ برخورد قانونی با اهانت کنندگان ساحت شریف حاج قاسم شود

مولوی یونس چاهانی گفت: مکتب شهید سلیمانی الگو گرفته از مکتب عاشوراست ‌‌و هر گونه اهانت و بی حرمتی به ساحت شریف آن سردار بزرگ از جانب هر فردی در هر قشری بسیار ناپسند است و باید مطابق قانون با هنجار شکن برخورد شود.
مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب عاشوراست/ برخورد قانونی با اهانت کنندگان ساحت شریف حاج قاسم شود
مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اتفاقات رخ داده در سطح کشور و هتک حرمت به مقدسات و تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمنان با این خشم و کینه ای که در دل نسبت به سردار رشید اسلام دارند، اگر بمیرند هم شهید سلیمانی، محبوب قلوب است.
 
مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت ادامه داد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، بارها جان خود را در معرض تهاجم دشمنان قرار داد، در راه خدا برای خداوند مجاهدت کرد و با متلاشی ساختن توده سرطانی و مهلک داعش نه فقط به منطقه و به کشورهای جهان اسلام بلکه به همه ملت ها و بشریت خدمت بزرگی کرد.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی، سرداری که لقب شهید زنده گرفته بود و پس از سال ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم  و سال ها آرزوی شهادت در راه خدا به مقام والای شهادت رسید و خون پاکش به دست شقی ترین آحاد بشر به زمین ریخت.

مولوی چاهانی بیان کرد: اکنون که جوانان در اقصی نقاط دنیا سردار سلیمانی را شناختند و بسیاری از آنهاسعی کردند ایشان را به عنوان الگوی خود معرفی کنند، کینه ورزان معاند که از شیفتگی جوانان در راه مبارزه با استکبار شگفت زده شده بودند برای مخدوش کردن اسوه های فرهنگ ایثار و شهادت با تمام توان به میدان آمده است و در این زمینه تلاش می کنند و متاسفانه عده ای در داخل کشور دانسته یا ندانسته فریب نقشه دشمن را خورده و در زمین دشمن بازی می کنند و با استفاده از  ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها با اهانت مستقیم و غیر مستقیم آن شهید والامقام را مورد حمله قرار می دهند.

مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس در امور اهل سنت تصریح کرد: بنده ضمن محکوم کردن هر گونه توهین و اهانت به شهداء به ویژه سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اعلام می دارم؛ مکتب شهید سلیمانی الگو گرفته از مکتب عاشوراست ‌‌و هر گونه اهانت و بی حرمتی به ساحت شریف آن سردار بزرگ از جانب هر فردی در هر قشری بسیار ناپسند است و باید مطابق قانون با هنجار شکن برخورد شود. 

وی خاطر نشان کرد: به دولت و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیشنهاد می شود، کتابچه ای از زندگی نامه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تهیه و در دانشگاه ها تدریس شود تا جوانان با این مکتب بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/م
https://armanekerman.ir/vdcbg9b8arhb5wp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین