تاریخ انتشار :شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۵
۰
plusresetminus
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان پاسخ داد؛

آموزش و پرورش چه اقداماتی برای پیشگیری از کرونا در مدارس انجام داده است؟

محسن منوچهری نژاد گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک، وجود مایع دستشویی در سرویس های بهداشت، نظافت کلاس های درس و آبخوری ها، تهویه مناسب کلاس های درس، باز بودن در و پنجره ها در زنگ تفریح برای دانش آموزان برای آنکه کلاس ها تهویه شوند از جمله موارد ابلاغی به مدارس جهت پیشگیری از شیوع کرونا بوده است.
آموزش و پرورش چه اقداماتی برای پیشگیری از کرونا در مدارس انجام داده است؟
محسن منوچهری نژاد در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: آموزش هایی را سال گذشته ویژه مدیران مدارس در بستر شبکه شاد و ویژه کارشناسان به صورت وبینار با کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان برگزار کرده ایم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه امسال، تمامی کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود، عنوان کرد: شیوه نامه های دانشگاه علوم پزشکی را به صورت بخش نامه به شهرستان ها و مناطق مختلف ابلاغ کرده ایم.

وی ابراز کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک، وجود مایع دستشویی در سرویس های بهداشت، نظافت کلاس های درس و آبخوری ها، تهویه مناسب کلاس های درس، باز بودن در و پنجره ها در زنگ تفریح برای دانش آموزان برای آنکه کلاس ها تهویه شوند از جمله موارد ابلاغ شده است.

منوچهری نژاد اظهار کرد: توصیه شده است که کلاس های درسی که کوچک هستند چنانچه هوا مناسب است در فضای باز، نماز خانه و یا فضای ورزشی اقدام به برگزاری کلاس کنند و این مهم را به صورت مکتوب در قالب بخشنامه به شهرستان ها و سایر مناطق ابلاغ کرده ایم و آموزش های لازم را در بستر شبکه شاد به مدیران مدارس داده شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه واکسیناسیون برای دانش آموزان باید با همراهی والدین انجام شود به والدین توصیه می کنیم که فرزندان خود را برای زدن واکسن و دُز یادآور به پایگاه های جامع سلامتی که دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته است، ارجاع دهند.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdciz3azut1arv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین