تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۲
۰
plusresetminus
سردار محمد علی نظری ضمن عرض تسلیت شهادت شهید سید حمیدرضا هاشمی گفت: با توجه به اینکه این شهید گرانقدر بومی کرمان است؛ مراسم استقبال از پیکر شهید هاشمی امروز ساعت 30: 13 در فرودگاه کرمان برگزار می شود.
برگزاری مراسم استقبال از شهید هاشمی ظهر امروز در فرودگاه کرمان/ تشییع  پیکر شهید مدافع امنیت فردا از حسینیه ثارالله انجام می شود
سردار محمد علی نظری در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید سید حمیدرضا هاشمی گفت:شهید سید حمیدرضا هاشمی در حادثه عصر جمعه زاهدان توسط عوامل تروریستی به شهادت رسید و با توجه به اینکه این شهید گرانقدر بومی کرمان است؛ مراسم استقبال از پیکر شهید هاشمی امروز ساعت 30: 13 در فرودگاه کرمان برگزار می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: شهید سید حمیدرضا هاشمی در زمان حیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بعد از ایشان، از جمله فعالین بیت الزهرا بود و به همین منظور  مراسم وداع با این شهید سید حمیدرضا هاشمی عصر امروز یکشنبه ساعت 16:30 در بیت الزهرا برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهید سید حمیدرضا هاشمی، عضو هیات بیت الحرام کرمان بود، مراسم وداع با این شهید بزرگوار بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم  برگزار خواهد شد.

سردار نظری تصریح کرد: مراسم تشییع پیکر شهید فردا یازدهم مهر ماه ساعت 8 و نیم از حسینیه ثارالله تا چهار راه کاظمی بر دستان مردم شهید پرور کرمان خواهد بود و بعد از چهار راه کاظمی به صورت خودرویی تا گلزار شهدا پیکر مطهر شهید هاشمی تشییع می شود و در گلزار شهدا آرام خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: از تمامی مردم شهید پرور کرمان تقاضا دارم که در مراسم این شهید بزرگوار شرکت کنند؛ شهید حمیدرضا هاشمی یکی از مدافعان امنیت کشور بودند که انشاءالله بتوانیم حق شهدا عزیز را ادا کنیم و رهرو این  شهدا باشیم.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcdsn0fsyt0xj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین