کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمایش نامه نویس و کارگردان کرمان:

اقدامات اخیر سلبریتی ها در حافظه تاریخی مردم می ماند/ متولیان فرهنگی واقتصادی کشور، مشکلات مردم را رفع کنند

10 مهر 1401 ساعت 11:43

سجاد منصوری گفت: اینکه یک هنرمند و یا ورزشکار بخواهد به واسطه اتفاقی که هنوز مشخص نشده، مردم را تشویق به تخریب زیر ساخت های شهری و اموال عمومی کند، این اقدامات کار درست و پسندیده ای نیست و این مسائل در حافظه تاریخی مردم این کشور می ماند و این افراد با این کارها، جایگاه قبلی خود را از دست می دهند.


سجاد منصوری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در سطح کشور و تشویق برخی از سلبریتی ها برای اقدامات علیه کشور گفت: هنرمندان و ورزشکاران این کشور اگر به جایی رسیده اند، به واسطه نظام، قانون و مقررات این کشور بوده است و تشویق و حمایت های همین مردم باعث شده است که این افراد به این جایگاه برسند.

این نمایش نامه نویس و کارگردان کرمانی ادامه داد: اینکه یک هنرمند و یا ورزشکار بخواهد به واسطه اتفاقی که هنوز مشخص نشده، مردم را تشویق به تخریب زیر ساخت های شهری و اموال عمومی کند، این اقدامات کار درست و پسندیده ای نیست و این مسائل در حافظه تاریخی مردم این کشور می ماند و این افراد با این کارها، جایگاه قبلی خود را از دست می دهند.

وی با بیان اینکه درست است که این جریانات و اغتشاشات، هزینه سنگینی دارد؛ اما به بسیاری از افرادی که در کشور زندگی می کنند این درس را می دهد که در همه دنیا، قوانینی وجود دارد، عنوان کرد: شاهد بودیم افرادی که در انگلیس جمع شده بودند و علیه ایران شعار می دادند، پلیس انگلیس چگونه با آنها برخورد کرد، بنابراین قوانین کشورها برای مردم هر کشور قابل احترام است.

منصوری تصریح کرد: اینکه عده ای خارج نشین بخواهند برای ما نسخه بپیچند و ما را تشویق به تخریب شهرهایمان کنند، کار درستی نیست و ماهیت این افراد برای مردم مشخص شده است که بحث و دغدغه این اشخاص حجاب نیست و آنها صرفا به دنبال این هستند که کشور را به نابودی بکشانند و یک حاکمیت جدید در کشور به وجود آورند و این افراد با این نگاه و اندیشه، به دنبال براندازی نظام هستند که در این شرایط مردم باید آگاه و باهوش باشند.

این نمایش نامه نویس و کارگردان کرمانی اظهار کرد: در کشور مشکلاتی وجود دارد که راه حل آن، گفتگو آرام است؛ حل مشکلات اینگونه نیست که افراد در خیابان ها بریزند و به مردم آسیب برسانند؛ بنابراین این برخوردها نشان می دهد که لیدرهایی به دنبال آسیب رساندن به جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته به واسطه شیوع بیماری کرونا برنامه های فرهنگی و آموزشی کمتر شد و صدا و سیما برای ایجاد برنامه هایی که می توانست به مردم آگاهی بیشتری دهد، ضعیف عمل کرد، ابراز کرد: در اتفاقات اخیر بیشتر افراد حاضر دهه 70 و 80 بودند، افرادی که در دو سال اخیر بیشتر تفریح و زندگی شان در فضای مجازی بوده است و متولیان فرهنگی کشور از این فضا و عملکرد غافل بوده اند.

منصوری با بیان اینکه این کشور صاحب دارد و مردم با همدلی و هوشیاری کنار هم  هستند، خاطر نشان کرد: متولیان فرهنگی و اقتصادی در راستای کمک به مردم و کم کردن مشکلات اقدام کنند و به فکر رفع مشکلات مردم باشند.


انتهای پیام/م


کد مطلب: 129837

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/129837/اقدامات-اخیر-سلبریتی-حافظه-تاریخی-مردم-می-ماند-متولیان-فرهنگی-واقتصادی-کشور-مشکلات-رفع-کنند

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir