تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۲
۰
plusresetminus
امان الله علیمرادی گفت: بخش عظیمی از اهتمام مستکبران بر این است که قدرت و فرصت فکر کردن قضایا را از افراد بگیرند و انبوهی از اطلاعات دروغ و کذب را بر سر افراد بریزند تا قدرت تشخیص حق و باطل را از دست بدهند و این جاهلیت فکری است.
مسکتبران منافع خود را در گرفتاری بشر به جاهلیت فکری می دانند/ عظمت انقلاب اسلامی در برابر صحنه جاهلیت نمایان است
حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به حدیث نقل شده از پیامبر اکرم(ص) که فرمودند" هر كه بميرد و امام زمانش را نشناسد ، همانند مردن زمان جاهليت مرده است"، گفت:  شناخت امام به معنی درک حقیقت و معارف امام است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جاهلیت قدیم، حقیقت را نمی فهمیدند و آن را بی دلیل انکار می کردند که هم اکنون نیز جاهلیت قدیم وجود دارد و کسانی که بی حیایی، بی عفتی، برهنگی را انجام می دهند و با ازدواج شرعی و صحیح مبارزه می کنند، همان جاهلیت است و با آن فرقی ندارد.

وی ابراز کرد: بی دلیل جریانی را ایجاد می کنند، بدون انکه عقل قانع شود، سخن افراد را می پذیرند و اقدام به تخریب و نابودی جامعه می کنند؛ این در حالی است که خداوند برای بشر زندگی عقلانی خواسته و تمامی امکانات زندگی عقلانی را برای بشر فراهم کرده است اما مستکبران در عصر قدیم و در این عصر، منافع خود را در این می دانند که بشر گرفتار جاهلیت فکری باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: بخش عظیمی از اهتمام مستکبران بر این است که قدرت و فرصت فکر کردن قضایا را از افراد بگیرند و انبوهی از اطلاعات دروغ و کذب را بر سر افراد بریزند تا قدرت تشخیص حق و باطل را از دست بدهند و این جاهلیت فکری است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی اظهار کرد: در جاهلیت فرهنگی، مستکبران تمامی مرزهای حیا و عفاف را می شکنند و در جاهلیت ناامنی گروهک های تروریستی همچون داعش را پرورش می دهند و در این شرایط است که آدمی متوجه عظمت جریان مقدس انقلاب اسلامی و نظام اسلامی در این صحنه جاهلیت می شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: صحنه جاهلیت پرچم عقلانیت فکری، فرهنگی و امنیت جانی را سر دست گرفته اند و همت تمامی مستکبران و احزاب وابسته به استکبار بر این است که ما به ارتجاع مبتلا شویم و از عقلانیت اسلام، انقلاب اسلامی، پیامبر(ص) و ائمه طاهرین علیه السلام برگردیم.

وی تأکید کرد: برای داشتن زندگی عقلانی، راهی جز ادامه راه اهل بیت علیه السلام نداریم و هر کس که اهل بیت علیه السلام را بشناسد و مطابق با آنها زندگی کند، در مسیر زندگی عقلانی قرار گرفته است؛ بنابراین ما برای داشتن زندگی عقلانی به قرآن و راه اهل بیت علیه السلام محتاج هستیم.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcbz9b8zrhb5wp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین