تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱
۰
plusresetminus
شیهان علی توحیدی گفت: از ابتدای انقلاب دشمنان با تمام عناصری که از داخل و خارج کشور دارند تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی انجام دادند و به لطف و عنایت امام زمان به مقصود خود نرسیدند .
مردم همچنان پای انقلاب هستند/ ملت امام حسین(ع) از هیچ چیز نمی هراسد
شیهان علی توحیدی قهرمان کاراته جهان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان؛ ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: از اول انقلاب دشمنان با تمام عناصری که از داخل و خارج کشور دارند تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی انجام دادند و به لطف و عنایت امام زمان به مقصود خود نرسیدند.

شیهان توحیدی با توجه به حوادث اخیر بیان کرد: این حرکات اخیر که همه شاهد بودیم، ضربه به اموال عمومی که متعلق به خود مردم و منجر به شهادت تعدادی از مردم نیروی امنیت و انتظامی شد،  روز به روز به اتحاد و همبستگی مردم می افزاید.
 
وی افزود: حضور اقشار مردم در سراسر کشور نشان داد این انقلاب ثمره خون شهیدان و جانفشانی مردان و زنانی ست که توسط فرزندان آنها، فرزندان این آب و خاک حفظ خواهد شد.

این قهرمان کاراته جهان خاطر نشان کرد: بنا به سخن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی «ما ملت امام حسینیم»؛ ملتی که امام حسین و منجی داشته باشد، هرگز ترسی از خود نشان نمی دهد.

انتهای پیام/قنبرزهی https://armanekerman.ir/vdcd5n0fnyt0xj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما