تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۸
۰
plusresetminus
احمد علی مقدم گفت: خواص مردود و سلبریتی های بی بصیرت، بازیگران اصلی صحنه نمایش ساختگی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
خواص مردود و سلبریتی های بی بصیرت، بازیگران اصلی صحنه فتنه انگیزی دشمنان هستند/ اقتدار ایران، بزرگترین دلیل برای اغتشاش آفرینی آمریکا و اسرائیل است
احمد علی مقدم در گفتگو با راه آرمان؛ در رابطه با بیانات حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا در مراسم مشترک دانش‌آموختگی نیروهای مسلح، گفت: هر از چند گاهی موج فتنه ها عده ای خودفروخته و مردود را به زباله دان تاریخ می اندازد و اشاره و تبیین رهبرمعظم انقلاب در خصوص اتفاقات و اغتشاشات اخیر بسیار لازم و به جا بود چراکه حجت را بر تمام خواص و سلبریتی های مردود که خود را اجیر و مزدور معاندین این نظام کرده اند، تمام کرد.
 
وی با محکومیت حوادث اخیر و گرامیداشت یاد شهدای امنیت، تاکید کرد: دشمن هر روز بدنبال بهانه‌ای برای آشوبگری است، یک روز به بهانه انتخابات یک روز حجاب، آزادی، حقوق بشر و... بدنبال تفرفه افکنی و کشاندن مردم به خیابان و اغتشاش است لذا مهسا امینی، رمزی برای اجرای فتنه ای دیگر از نوع فتنه های سال ۸۷، ۸۸ و ۹۶ است و بسیار لازم است که خصوصا خواص جامعه در رابطه با موضعگیری های اینچنینی بسیار محتاط و هوشیارانه عمل کنند تا پازل دشمن را کامل نکنند.
 
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دروغ پردازان، فتنه گران اصلاح طلب و برخی خواص بی بصیرت با رسانه های معاند هم صدا دشمن شده اند، افزود: خون تمام شهدای این فتنه و سناریوی از پیش تعیین شده و همچنین تمام خسارت هایی که به بیت امال و اموال عمومی وارد شد، به گردن بازیگران این نقشه پلید دشمن است چراکه این خواص بی بصیرت و سرشناسان خائن هستند که با بی بصیرتی و جهالت، خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند و جوانان ناآگاه را ترغیب به اغتشاش و ناامنی می کنند لذا خواص مردود و سلبریتی های بی بصیرت، بازیگران اصلی صحنه نمایش ساختگی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
وی ادامه داد: اظهارات ناآگاهانه و گاها از سر دشمنی برخی خواص مطرود، سبب آسیب به مردم و اموال عمومی و همچنین شهادت جمعی از بسیجیان، نیروی انتظامی و سپاهیان جان بر کف شده است که عامل و بانی همه این خسارت ها، همراهی عده ای سرسپرده مزدور است که دشمنی دیرینه با انقلاب و اسلام دارند و حجاب و گشت ارشاد را بهانه ای برای آشوبگری عده ای جوان ناگاه و منافقین و مزدوران داخلی کرده اند.
 
مقدم با اشاره به بیانات اخیر رهبرمعظم انقلاب، گفت: ایشان فرمودند: برخی خواص اول قصه از روی احساسات موضع اشتباه گرفتند و بعد از اینکه فهمیدند قصه این جماعت حجاب و... نیست باید اعلام موضع بکنند، اما در حقیقت این ها خواص نیستند زیرا کسیکه بینش صحیح و اتخاذ مواضع ضد دشمن را در مواقع حساس نداشته باشد، از برگزیدگان جامعه نیست بلکه از عموم بی خرد نیز نادان تر است.
 
این فعال سیاسی مطرح کرد: مواضع دشمن پسند و نسنجیده برخی سران و سلبریتی های خائن سبب برنامه ریزی دشمنان برای آشوب و اغتشاش در کشور ما شد لذا اکنون باید این خواص فریب خورده موضع خودشان را مشخص کنند و اظهار نظرهای خود را جبران و علیه دشمن موضع‌گیری کنند وگرنه این ها از قطار انقلاب و ولایت جدا شده اند و باید به اشد مجازات برسند.
 
مقدم با بیان اینکه پیشرفت، اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین دلیل برای اغتشاش آفرینی و فتنه انگیزی دشمنان است، افزود: مهسا امینی؛ طعمه‌ی مطامع سیاسی-جناحی اصلاح‌طلبان، سلبریتی ها و تجزیه طلبان شد لذا اغلب جامعه هنری، فرهنگی و ورزشی کشورمان هنرمندانی با عقیده، انقلاب دوست و مطیع ولایت هستند و تعداد کمی هم که با دشمن هم صدا شده اند، ملاک بر مردودی همه هنرمندان نیست چنانچه که اختلاف عقیده و نظر در هر دین و کشوری است و تعدادی هم اجیر و دست نشانده دشمن می شوند و بدین سبب این اقلیت را نباید نماینده کل جامعه هنری دانست.
 
وی تصریح کرد: همه اقوام ایرانی محترم هستند و همیشه پای کار این نظام و انقلاب و ولایت مانده اند بنابراین تلاش رذیلانه عده ای فرصت طلب و مغرص سیاسی مهم نیست چراکه بزودی این مزدوران پنهان در پشت مردم، توسط خود مردم رسوا و طرد می‌شوند.
 
مقدم با قدردانی از زحمات همیشگی نیروهای مسلح، عنوان کرد: امنیت و آرامش؛ لازمه اقتدار و پیشرفت است و این امر مهم فقط بواسطه تلاش ها و جانفشانی های شبانه روزی نیروهای مسلح امکان پذیر است که وظیفه برخورد با مجرم و تأمین امنیت جامعه را دارند بنابراین طبق فرمایشات معظم له نیروهای مسلح از جمله ستونهای استحکام ملی و حراست از امنیت ملی هستند که امنیتِ درون‌زای امروز انقلاب اسلامی حاصل همت جهادی همین جوانان مومن و مخلصی است که هدفشان سربلندی نظام است لذا این جوانان بسیار ارزشمند هستند چراکه کشور ما را از زیر سلطه اجانب در دوران منحوس و خفت بار پهلوی نجات دادند.
 
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: کسانیکه همواره به دشمنان اتکا و اعتماد کرده اند، بارها تجربه کرده اند که دشمن در مواقع نیاز آنها را رها کرده لذا این خودفروختگان دشمن پرست از خواب غفلت بیدار شوند و بیش از این بازیچه و گاو شیرده دشمنان نشوند و سخن آخر اینکه طبق وصیت سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی: «امروز قرارگاه حسین بن علی، ایران است، بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند» پس دشمنان و نفوذیان زحمت بیخود نکشند که با یاری خداوند پرچم این انقلاب با دستان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای به دستان مبارک حضرت حجت (عج) سپرده می شود. 
 
انتهای پیام/م
https://armanekerman.ir/vdciv3azpt1arv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین