تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۵
۰
plusresetminus
آیت الله سید احمد خاتمی گفت: اغتشاشگران در آغاز گرانی به دنبال اغتشاش بودند که از عهده شان بر نیامد و نتوانستند و با بهانه خانم امینی وارد شدند و مسئله این است که مطلقا دل اغتشاشگران برای آن خانم نسوخته است.
رهنمودهای رهبری در این مقطع حساس از تاریخ انقلاب راهگشاست/ اغتشاشگران دلشان برای مهسا امینی نسوخته است
آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در این مقطع حساس از تاریخ انقلاب مانند همیشه، راهگشا و تبیین نقشه راه است که این رهنمودها شایسته تحلیل گسترده است؛ مقام معظم رهبری به صراحت اغتشاشات را دستپخت آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی حقیر آنها در خارج و داخل کشور معرفی کردند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حقیقت آن است که واقعیت با تحلیل های نادرست، پنهان نمی ماند؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی در طول چهل و سه سال انقلاب، مدام توطئه کرده اند و همچنان توطئه می کنند و آنچه مهم است هوشیاری مردم عزیز ماست.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب در بیانات خود از بصیرت مردم تقدیر و تشکر کردند و فرمودند که حضور به موقع مردم توطئه دشمن را خنثی کرد، ابراز کرد: نکته دیگری که معظم له فرمودند این بود که اغتشاشگران از مدت ها قبل به دنبال بهانه بودند و خیلی پیشتر می خواستند این اغتشاشات را، راه بیاندازند.

وی افزود: اغتشاشگران در آغاز گرانی به دنبال اغتشاش بودند که از عهده شان بر نیامد و نتوانستند و با بهانه خانم امینی وارد شدند و مسئله این است که مطلقا دل اغتشاشگران برای آن خانم نسوخته است، بلکه آنان در پی بهانه ای برای اغتشاش بودند و این مسئله را برای بهم ریختن امنیت کشور بهانه کرده اند.

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: آنچه در این اغتشاشات  و در فتنه های سال 78 و 88 آشکار بود، تنفر مردم از اغتشاشگران است؛ حتی کسانی که با نظام نبودند، اغتشاشگران را نفرین می کردند که اگر اعتراض هم دارید، راهش این وحشی گری ها، آدم کشی ها، چادر از سر زن مسلمان کشیدن، قرآن، مسجد و پرچم کشور سوزاندن نیست، آتش زدن بانک، خودپرداز و آمبولانس نیست، این اقدامات نامی جز وحشی گری ندارد و تنها از عوامل آمریکا، رژیم صهیونیستی، نوچه ها، نوکرها و مزدوران آنها ساخته است.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcdnn0f5yt0xj6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین