کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

اغتشاشات اخیر توطئه خارجی و اقدام برنامه ریزی شده بود/ پالس های ارسالی دشمنان برای کسب منافع خودشان است

14 مهر 1401 ساعت 10:25

محمد مهدی زاهدی گفت: در اغتشاشات اخیر توطئه خارجی در کار بوده و برای این اقدام از قبل برنامه ریزی شده است و منتظر بوده اند موانعی داشته باشند تا بر اساس آن موانع اقدام کنند.


محمد مهدی زاهدی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اغتشاشات در سطح کشور با بیان اینکه سخنان معظم له از ابعاد مختلف قابل بررسی است، گفت: رهبر فرزانه انقلاب در خصوص توجه به امنیت کشور تأکید داشتند که اگر امنیت در کشور وجود نداشته باشند تمامی امور دیگر زیر سوال می رود و دچار آسیب می شود، در این شرایط ممکن است کسب و کارها و اقتصاد دچار هرج و مرج شود و آسایش مردم از بین برود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئله دیگر که رهبر حکیم انقلاب مطرح کردند، توجه به نیروی انتظامی است که در این حوادث به آنها ظلم شده است؛ بنابراین ما باید کاری کنیم در عرصه امنیت داخلی نیروی انتظامی بتواند با اقتدار برای حفظ امنیت کشور و مردم تلاش کند.

وی افزود: رهبری به حضور برخی در خیابان ها اشاره داشتند و فرمودند که بعضی از جوان ها به واسطه تبلیغاتی که در فضای مجازی وجود داشته، تحت تأثیر قرار گرفته بودند و باید آگاهی بخشی کافی در این زمینه انجام شود؛ همچنین معظم له به اقدامات عوامل استکبار، رژیم صهیونیستی، افراد ضد انقلاب و سلطنت طلبان اشاره کردند و فرمودند که باید با این افراد حتما برخورد قاطع و بر اساس قوانین قوه قضائیه انجام شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئله دیگر که مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند، وجود استانداردهای دو گانه در غرب در رابطه با اغتشاشات بود و ایشان مثالی از حوادث در فرانسه و اقدامات جلیقه زردها علیه مکرون زدند که هیچ کشور اروپایی، نهاد بین المللی، کنگره و مجلس آمریکا، کوچکترین موضع گیری علیه پلیس و دولت فرنسه نداشتند.

زاهدی تصریح کرد: چه شده است که با اتفاقی که در ایران به وجود آمده، استکبار، صهیونیست و برخی از ایادی آنها در منطقه، طرفدار ملت ایران شده اند و برخی از مسئولان اروپایی نیز در این زمینه اظهار نظر می کنند و این در حالی است که هنوز جزئیات درگذشت مهسا امینی توسط پزشکی قانونی و مراجع رسمی اعلام نشده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در اغتشاشات اخیر توطئه خارجی در کار بوده و برای این اقدام از قبل برنامه ریزی شده است و منتظر بوده اند موانعی داشته باشند تا بر اساس آن موانع اقدام کنند.

وی اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب در بخش دیگر سخنان خود به امنیت داخلی کشور اشاره داشتند که ما می توانیم خودمان امنیت داخلی کشور را تأمین کنیم و نیازی نیست که آمریکا و دیگر کشورها در این زمینه ما را حمایت کنند و ما متکی به ملت خودمان هستیم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به مدیران مدارس در این عرصه آگاهی لازم داده شود تا بتوانند به دانش آموزان خود به خوبی منتقل کنند تا بدانند که پالس هایی که بیگانگان علیه کشورمان ارسال می کنند به این دلیل است که می خواهند امنیت کشور را به هم بریزند تا به منافع خود دست پیدا کنند.


انتهای پیام/م


کد مطلب: 129900

آدرس مطلب :
https://www.armanekerman.ir/interview/129900/اغتشاشات-اخیر-توطئه-خارجی-اقدام-برنامه-ریزی-شده-پالس-های-ارسالی-دشمنان-کسب-منافع-خودشان

راه آرمان کرمان
  https://www.armanekerman.ir