تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۱
۰
plusresetminus
احمد نجنو گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل منادی وحدت بین شیعه و سنی بوده اند و مقام معظم رهبری نیز در این عصر و زمان، منادی اصلی وحدت هستند و به برکت این وحدت است که در عصر حاضر ما شاهد پیروزی های متعدد هستیم.
مقام معظم رهبری منادی اصلی وحدت در عصر حاضر است/ عدم رخنه دشمنان به ایران اسلامی به دلیل وجود وحدت بین آحاد ملت ایران
حجت الاسلام و المسلمین احمد نجنو در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) گفت: این هفته به عنوان یک نماد در دنیا اسلام است که همه مسلمانان جهان با هر سلیقه ای که دارند حول محور مشترک علیه دشمنان خود باید با هم متحد شوند.

امام جمعه شهرستان قلعه گنج ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که دین مقدس اسلام، دشمنان سرسختی دارد و تقابل بین حق و باطل در همه دوران ها بوده و در هر عصری پیروزی از آن جبهه حق بوده است.

وی عنوان کرد: یکی از مسائلی که موجب می شود که ما در مقابل دشمنان پیروز باشیم، حفظ روحیه وحدت و همدلی است؛ چرا که دشمنان ما سرسختانه به دنبال این هستند اصل اسلام را بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین نجنو بیان کرد: خداوند در قرآن کریم آحاد مسلمانان را به وحدت سفارش کرده است؛ بنابراین خداوند منادی وحدت است؛ همچنین پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین علیه السلام نیز همواره مردم و تمامی مسلمانان را به وحدت دعوت کرده اند و علمای بزرگ شیعه و اهل سنت نیز منادی وحدت بوده اند.

امام جمعه شهرستان قلعه گنج ابراز کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل منادی وحدت بین شیعه و سنی بوده اند و مقام معظم رهبری نیز در این عصر و زمان، منادی اصلی وحدت هستند و به برکت این وحدت است که در عصر حاضر ما شاهد پیروزی های متعدد هستیم.

وی اظهار کرد: اینکه دشمن نمی تواند به کشور ما رخنه کند به دلیل روحیه وحدتی است که در بین ملت ما وجود دارد و مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تأکید دارند و همواره بر برگزاری جلسات و کنفرانس های وحدت توصیه دارند که همه این اقدامات نماد درخشان و مبارکی برای وحدت بین مسلمانان است که با این فعالیت ها ما می توانیم، نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین نجنو گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای مرور اهداف دشمن و مرور همدلی بین شیعه و سنی و افتخاراتی که مسلمانان کسب کرده اند، است.

انتهای پیام/م
  https://armanekerman.ir/vdcjahevxuqe8hz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین