تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۱
۰
۱
plusresetminus
مصطفی قرائی گفت: خط قرمز من ولایت فقیه و رهبری است ورزشکار باید با ولایت باشد وگرنه دچار انحراف می شود.
ورزشکاری که با ولایت نیست دچار انحراف می شود/  ورزشکاران در تمامی عرصه ها هوشیارانه حضور داشته باشند
هانشی مصطفی قرائی مربی سابق تیم ملی کیوکوشین کاراته ufk در گفتگو با راه آرمان در بردسیر گفت: اغتشاشات اخیر برنامه ریزی های چندین ساله دشمنان و منافقان برای ضربه زدن به اصل نظام است و حضور برخی از جوانان در این صحنه ها به دلیل تغذیه غلط در فضای مجازی است و گرنه اصل و ریشه جوانان و نوجوانان ما پاک است.

وی افزود: من به عنوان یک ایرانی و یک ورزشکار همیشه پشت این نظام و رهبری بوده و هستم و خط قرمز من پدر و مادرم نیست بلکه ولایت فقیه و رهبری است و همه ورزشکاران اگر ورزشکار باشند پشتیبان ولایت هستند.

مربی سابق تیم ملی کیوکوشین ufk تاکید کرد: ورزشکاری که با ولایت نباشد دچار بی بصیرتی است و امکان منحرف شدنش با هر وعده و بهانه ای وجود دارد.

هانشی قرائی که بیش از 43 سال در رشته های ورزشی کشتی، کاراته و سبک کیوکوشین در بردسیر فعالیت دارد و از مربیان به نام  و صاحب چندین مدال طلا و نقره بین المللی است، ورزشکار را همیشه در صحنه خواند و افزود: ورزشکاران باید با تاسی از امیرالمؤمنین علیه السلام همیشه در صحنه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی علاوه بر میدان های ورزشی حضور داشته باشند؛ اما باید حضورشان هوشیارانه و با بصیرت باشد نه خرابکارانه که موجب آسیب به افراد و  جامعه باشد.

 وی در پایان از نوجوانان و جوانان خواست تا خود را دستخوش ترفندهای رسانه ای دشمنان نظام نکنند و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشند و به بصیرت رهبری اعتماد کنند و جوانان و ورزشکاران بایستی نصیحت شهید سپهبد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را آویزه گوش خود کنند که گفت مقام معظم رهبری عزیز را عزیز جان خود بدارید وایران را حرم بدانید که اگر ایران نباشد هیچ کدام از حرم های اهل بیت باقی نخواهند ماند. 





انتهای پیام/شاه حیدری https://armanekerman.ir/vdcbw9b8srhb59p.uiur.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امیر حسین معین الدینی
من به عنوان یکی از شاگردان ایشان بسیار از خداوند سپاسگزارم که در راه من ایشان (هانشی مصطفی قرائی ) را قرار داد .