تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۶
۰
plusresetminus
پیمان نصیری گفت: با ارزش تر از پرچم کشورمان چیز دیگری نیست، این پرچم اصالت ما در دنیاست، همه برای پایداری آن باید تلاش کنیم.
چیزی با ارزش تر از پرچم کشورمان نداریم/ این جمله رهبرم را که فرمودند" ایران قدرتمند"؛ دوست دارم
پیمان نصیری قهرمان پارالمپیک دو میدانی در گفتگو با راه آرمان ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم مهسا امینی و ابراز همدردی با آنان اظهار کرد: در اتفاقات اخیر اعتراض به حق مردم با دخالت جریانات خارجی و صهیونیسم ها به اغتشاش کشیده شد و وارد مسائلی شد که به نفع مردم و کشور نیست.

وی افزود: متاسفانه در این اتفاقات پرچم مقدس جمهوری اسلامی آتش کشیده شد و به سردار سلیمانی عزیز توهین شد و اینها غیرقابل قبول است.

نصیری ادامه داد: آشوبگران با ادعای وطن پرستی عکس شخصیتی را آتش زدند که ۴۰ سال عمرش را برای همین مردم صرف کرد.
وی تصریح کرد: تعجب می کنم از رفتار برخی سلبریتی ها و ورزشکاران در واکنش به این حوادث، این افراد با سیاست ضعیفی که دارند، یک استوری، توییت یا پست از آنان در فضای مجازی یک حرکت عده ای را به دنبال خواهد داشت.

نصیری گفت: انتظار می رود این افراد با صبر و تأمل بیشتری دست به بیانیه دادن یا اقدام دیگری در این ایام بزنند.
این قهرمان مدال آور کشورمان خاطر نشان کرد: با ارزش تر از پرچم کشورمان چیز دیگری نیست، این پرچم اصالت ما در دنیاست، همه برای پایداری آن باید تلاش کنیم.

وی بیان کرد: سختی ها وجود دارد، مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و می طلبد مسئولان کشور برای این مهم اهتمام بورزند.

نصیری گفت: این صحبت مقام معظم رهبری را خیلی دوست دارم، آقا می گویند ایران قدرتمند، برای قدرتمند شدن در دنیای امروز بایستی بسیار هوشمندانه عمل کنیم و سختی هایش را هم بپذیریم، برای این امر همه باید به عنوان عضوی از جامعه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

این قهرمان پاراالمپیک خاطر نشان کرد: من به هیج وجه منکر مشکلات نیستم اما موفقیت ها را هم ببینیم، در جامعه امروز قشر کارمند و نظامی انصافا درامدشان کم است و بعد از تحریم های ظالمانه غرب و سوء مدیریتها داخلی زیر فشار هستند و لازم است که مسئولین مربوطه این موضوع رو درک کنند و خودشان را در جای این قشر بگذارند.
 
وی بیان کرد: امروز شبکه های فارسی زبان انگلیسی و امریکایی و سعودی و صهیونیستی در نقش یک فرشته مهربان به صورت کاملا حرفه ای راست و دروغ رو با هم قاطی و به خورد مخاطبشان میدهند، دشمن امروز در صحنه نظامی بازی را به ایران باخته چرا که میداند با حمله نظامی بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد از این رو تمام توان خود را بکار گرفته که با جنگ شناختی کشور را به آشوب بکشاند و‌ از پای در بیاورند.

نصیری گفت: در همین موضوع پیش امده برای مرحوم مهسا امینی دشمن نهایت سوءاستفاده را از احساسات مردم کرد تا با تفرقه اتحاد ملت ایران را ضعیف کند و بتواند به خواسته هایش برسد؛ چرا که انها دلشان برای مردم نسوخته ودنبال منافع و اهداف خودشان هستند.
 
وی تصریح کرد: آنها با تحریم های ظالمانه اقتصادی و حتی دارویی مردم کشور را زیر فشار گذاشته، دانشمندان تحصیل کرده ما را سربازان وطن پرست و قهرمان ما را ترور میکنند، در بمباران مردم بی دفاع یمن چه مدرسه چه جشن عروسی چه بیمارستان شرکت میکنند، از صدام که مردم بی دفاع حلبچه را بمباران شیمیای کرد پشتیبانی میکنند، از منافقین و گروهای جدایی طلب که بارها در جمع مردم بمب گذاری و سر سربازن ما را در لب مرز میبریدند حمایت و امروز برای آنها همایش برگزار میکنند.

نصیری ادامه داد: آمریکا کشور مظلوم افغانستان را ۱۹ سال اشغال و بعد از این همه کشت و کشتار مردم بی پناه و سربازان اجاره ای خودش و خالی کردن منابع ارزشمند افغانستان ،این کشور را دودستی با یک توافق پشت پرده تقدیم طالبانی میکند که یک هزارم کشور ما برای زن ارزش قائل نیست اما امروز اقای بایدن خودش را دلسوز اتفاق پیش امده برای مرحومه امینی نشان میدهد و شعار ازادی برای زنان ما سر میدهد.

وی خاطر نشان کرد: در جنگ جهانی به دو شهر ژاپن حمله اتمی و غیر نظامی ها رو نابود میکنند ،در عین اینکه خودشان دنیایی از بمب اتم را انبار کرده بعد ما حتی نباید دانش هسته ای داشته باشیم.

این جوان قهرمان گفت: آمریکا فقط در صد سال اخیر به بیست کشور به بهانه های مختلف حمله کرده است،آتش جنگ را در اوکراین روشن کرد و تمام تقصیر را هم انداخت گردن روسیه خودش را کنار کشید و امروز به اسم دوست شماره یک مردم اوکراین فقط حمایت هایی کرد که جنگ ادامه دار شود چرا که رنج و آوارگی و کشتار مردم براش مهم نیست و فقط به فکر منافع خودش است.

نصیری خاطر نشان کرد: مردم عزیز ما در حین مطالبه گری و تلاش برای رفع و برداشته شدن مشکلات و کمبودها بایستی حواسشان به این مار خوش خط و خال باشد، امروز ما میتوانیم با اتحاد ،تلاش و کوشش همراه با مطالبه گری هوشمندانه بدون بازی کردن در زمین دشمنان این سرزمین به کشوری پیشرفته تر همراه با رفاه اجتماعی عمومی دست پیدا کنیم.
 
انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcfyxdymw6dmxa.igiw.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما