تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۷
۰
plusresetminus
پوریا درینی استاد بزرگ، ملی پوش تیم ملی و مربی فدراسیون جهانی شطرنج گفت: مهمترین دلایل موفقیتم لطف خداوند و زحمات خانواده، همراه با پشتکار و حفظ انگیزه بوده است.
بالاترین عنوان شطرنجی، کسب عنوان استاد بزرگی است
پوریا درینی در گفتگو با راه آرمان از جیرفت، گفت: شطرنج را از سال ۱۳۷۷ زیر نظر پدرم شروع کردم و تاکنون عناوین متعدد ملی و بین المللی را کسب کردم.


استاد بزرگ شطرنج، که قهرمانی مسابقات ۲۰۱۳ غرب آسیا در کشور قطر را در کارنامه دارد، افزود: در سال ۲۰۱۱ هم در مسابقات قهرمانی غرب آسیا در کشور امارات موفق به کسب جایگاه نائب قهرمانی شدم.


ملی پوش شطرنج ضمن اشاره به قهرمانی‌اش در جام ملت های آسیایی چین در بخش‌های انفرادی و تیمی ۲۰۱۱، خاطرنشان کرد: قهرمانی جام ملت های آسیایی تبریز در بخش‌های انفرادی و تیمی ۲۰۱۴ و قهرمانی جام ملت های آسیا امارات انفرادی و تیمی ۲۰۱۶ بخشی از کارنامه‌ی موفقیت‌هایش است.


درینی قهرمانی در جام ملت‌های آسیایی همدان در سال ۲۰۱۸ را مهم ارزیابی کرد و گفت: مهمترین دلایل موفقیتم لطف خداوند و زحمات خانواده، همراه با پشتکار و حفظ انگیزه بوده است.


مربی فدراسیون جهانی شطرنج ضمن اشاره به چشم اندازهایی که برای آینده دارد، افزود: بعد از کسب عنوان استاد بزرگی در سال ۲۰۱۳ که بالاترین عنوان شطرنجی محسوب می‌شود همیشه سعی کردم که در کنار بازی حرفه‌یی، زمانی را هم برای آموزش بازیکنان مستعد و توسعه شطرنج اختصاص دهم.



وی ضمن توصیه به جوانان برای داشتن هدف، در جهت کسب موفقیت، بیان کرد: نظم و برنامه‌ریزی صحیح، تلاش و ثبات قدم در مسیر اهداف، همراه با حفظ انگیزه تا رسیدن به اهداف باعث درخشیدن و موفقیت خواهد شد.


درینی تاثیرات ورزش در زندگی را مهم ارزیابی کرد و گفت: قطعاً ورزش تاثیر بسیار زیادی در زندگی فردی دارد و باعث حفظ نشاط، تندرستی، تقویت روحیه و کمک به داشتن جامعه‌ای پویا و موفق خواهد کرد.
انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdcdsz0fnyt0sz6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما