تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۳
۱
plusresetminus
عباس زابلی در خصوص حوادث اخیر در کشور گفت: درپی وقوع انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷، مواضع کشورهای دوست و دشمن به خوبی قابل بررسی است. مواضع خصمانه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونسیتی و در مقابل عملکرد دوستانه لبنان، سوریه قابل تأمل است.
حمایت دوستانه با حفظ حریم ایران و ظلم دشمنان، دوست نما با تحریم دوباره
عباس زابلی وکیل پایه یک دادگستری در گفتگو با "راه آرمان" از جیرفت، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، ایران دوستان و دشمنانی داشته که دوستان، همراه و حامی ایران بودند و دشمنان که به هر توطئه‌ و فشاری متوسل شدند تا بر سر راه انقلاب، مشکل ایجاد کنند که ناکام ماندند.

وکیل دادگستری افزود: اغتشاشات اخیر در داخل ایران به بهانه مرگ مهسا امینی هم امتحانی برای شناخت دوستان و دشمنان ایران بود. دوستانی که دخالت در امور داخلی ایران را مردود خواندند و بدخواهانی که با صدور بیانیه‌ها و حمایت از اغتشاشگران و تهدید بر اعمال تحریم و اعمال آن بر آتش اغتشاشات دمیده و همچنان به این روند ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ۱۱ مهرماه سالجاری در دانشگاه افسری با اشاره به حوادث اخیر تأکید کردند: با صراحت می‌گویم این حوادث طراحی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است. مشکل اصلی آنها با ایران قوی، مستقل و پیشرفت کشور است. ملت ایران در این حوادث کاملاً قوی ظاهر شد و در آینده نیز هر جا که لازم باشد، شجاعانه وارد میدان خواهد شد.

زابلی درخصوی عملکرد بدخواهان نظام، گفت: همزمان با اغتشاشات، ایالات متحده آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا با صدور بیانیه‌های مداخله جویانه از اغتشاشگران حمایت کردند و همچنین آمریکا و انگلیس به ابزار پوسیده تحریم متوسل شدند.

وی درباره دوستداران ایران تصریح کرد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان از جمله کسانی بود که به این اغتشاشات واکنش نشان داد و گفت که به دلیل مرگ مبهم خانم مهسا امینی، کشورهای غربی غوغا به راه انداخته‌اند.

وکیل پایه یک دادگستری افزود: سوریه در بیانیه‌ای مخالفت خود با هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی ایران را اعلام و بر لزوم لغو تحریم‌های غیرقانونی ظالمانه و یکجانبه علیه ملت ایران تأکید کرده است.

عباس زابلی گفت: هدف اوباش خیابانی آن است که به‌تدریج فضا متشنج شده و اعتراض به سمت راهزنی، سرقت و قتل‌های مرموز هدایت شود. و مشخص شده که جنس آشوب سازی‌ها به سوی تخریب گری تغییر کرده است.

انتهای پیام/ فاریابی https://armanekerman.ir/vdcew78z7jh8xzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما