تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۳
۰
plusresetminus
رضا کرمی پور گفت: زیارت نامه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دریایی از اعتقادات و معارف دینی ماست و اگر فردی بر زیارت نامه ایشان کار کند، می تواند کتاب مفصلی را ارائه دهند.
زیارت نامه حضرت معصومه(س) دریایی از معرفت و اعتقادات دینی است/ کریمه اهل بیت(س) الگویی برای تمام عرصه هاست
حجت الاسلام و المسلمین رضا کرمی پور در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت:  حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در سال 173 هجری در مدینه متولد و در سال 201 هجری در سن 28 سالگی شهید شدند.

این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: حضرت معصومه سلام الله علیها شهیده راه ولایت هستند، ایشان با دعوت برادر خود امام رضا علیه السلام از مدینه برای زیارت امام زمان خود حرکت کردند و در بین راه در ساوه، خلیفه وقت با کاروان آنها درگیر شد.

وی با بیان اینکه خداوند کریم در قرآن فرموده اند که برایتان الگو معرفی شده است، عنوان کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، فرزند امام و معصوم هستند و ویژگی های خاص خود را دارند؛ زمانی که امام رضا علیه السلام از مدینه به سمت مرز حرکت کردند، حضرت معصومه را به عنوان فردی قرار دادند که اگر کسی مسئله ای داشت به ایشان مراجعه کند.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی پور ابراز کرد: در بین همه امام زادگان، برای تعداد معدودی از ناحیه معصومین علیه السلام، زیارت نامه صادر شده است و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها یکی از آنها هستند که برای ایشان از ناحیه برادرشان امام رضا علیه السلام زیارت نامه صادر شده است.

این کارشناس مسائل مذهبی بیان کرد: زیارت نامه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دریایی از اعتقادات و معارف دینی ماست و اگر فردی بر زیارت نامه ایشان کار کند، می تواند کتاب مفصلی را ارائه دهند.

وی خاطر نشان کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها الگویی برای ما در تمام زمینه ها می تواند باشد.

انتهای پیام/م

  https://armanekerman.ir/vdca0wn6a49ney1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین