تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۸
۰
plusresetminus
مدیر عامل شرکت مواد شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون:

لزوم تولید محتوا حوزه دیجیتال در جنگ ترکیبی/ مسئولان در این زمینه همت کنند

عباس یزدانپناه گفت: در شرایط فعلی که در کشور بنا به تعبیر مقام معظم رهبری،جنگ ترکیبی را مشاهده می کنیم؛ نیاز به تولید محتوا در حوزه دیجیتال به طور جد وجود دارد و در این زمینه باید کار کرد و باید از این ظرفیت به نحو احسنت استفاده کنیم.
لزوم تولید محتوا حوزه دیجیتال در جنگ ترکیبی/ مسئولان در این زمینه همت کنند
عباس یزدانپناه در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: بسیار خوشحالم از اینکه در جمع جوانانی هستم که در زمینه تولید محتوا حوزه دیجیتال فعالیت می کنند.

مدیر عامل شرکت مواد شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون ادامه داد: یکی از رسالت های مجتمع مس سرچشمه در زمینه موضوعات فرهنگی، روابط عمومی و ارتباطات است که به نحو احسنت در این راستا فعالیت انجام می دهد.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی که در کشور بنا به تعبیر مقام معظم رهبری،جنگ ترکیبی را مشاهده می کنیم؛ نیاز به تولید محتوا در حوزه دیجیتال به طور جد وجود دارد و در این زمینه باید کار کرد و باید از این ظرفیت به نحو احسنت استفاده کنیم.

یزدانپناه تصریح کرد: فضای مجازی، یکی از مسائل مهم است که محتوا در این فضا می تواند، جنگ تمام عیار ایجاد کند و در شرایط فعلی شاهد هستیم که کودک و بزرگسالان درگیر بستر فضای مجازی هستند فلذا ما باید به جدیت در حوزه تولدی محتوا دیجیتال کار کنیم.

مدیر عامل شرکت مواد شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون افزود: در این رویداد تیم ها در حوزه انیمیشن، نرم افزاز موبایلی و بازی های تلفن همراه با قدرت و جدیت کار می کنند.

وی تصریح کرد: شاهد هستیم در صنایع مختلف از حوزه پویا نمایی و موشن گرافیک به منظور ارائه عملکرد سازمان استفاده می کنند و در زمینه نرم افزار نیز شرکت های مختلف می توانند از این فضا جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

یزادنپناه ضمن اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: مسئولان همت کنند و به این حوزه با جدیت نگاه کنند؛ چرا که این حوزه، حوزه کوچکی نیست و اگر در زمان قدیم با جنگ سخت و گرم مواجه بودیم، امروز، جنگ، جنگ نرم است و این جنگ از فضای مجازی شکل می گیرد و در راستای اقدامات دشمنان در این حوزه باید بر قلوب مردم نفوذ کرد و تنها راه در این راستا، تولید محتوا در حوزه دیجیتال است.

انتهای پیام/م

  https://armanekerman.ir/vdcen78zwjh8xpi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین