تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۸
۰
plusresetminus
مولوی عبیدالله شهیکی گفت: شمنان بدانند که هیچ گاه نمی توانند به اهداف پلید و شوم خود برسند؛ دشمنان بدانند اگر امروز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست؛ اما مکتب شهید سلیمانی وجود دارد و پیروان مکتب حاج قاسم به شما درس بزرگی خواهند داد که هرگز فراموش نخواهد شد.
رسانه‌های بیگانه خیر خواه ملت ایران نیستند/ پیروان مکتب حاج قاسم به دشمنان ایران اسلامی درس بزرگی خواهند داد
مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن محکوم کردن اتفاقات اخیر در سطح کشور و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان با تأکید بر اینکه کسانی که در کشور، اقدام به اغتشاش و آشوب می کنند، دست پرورده استکبار، آمریکا و انگلیس هستند، گفت: دشمنان می خواهند امنیت و آرامش را از ملت ایران بگیرند و آشوبگران و اغتشاشگران خارج از مرز‌های ایران تغذیه و تقویت می‌شوند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج با تأکید بر اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات و پیشرفت های بسیاری در کشور به برکت انقلاب اسلامی صورت گرفته است، عنوان کرد: دشمنان در اتفاقات اخیر تمام رسانه های خود را علیه ما بسیج کرده اند تا انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار دهند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه خیر خواه ملت ایران نیستند، آنها به دنبال ضربه زدن به کشور و ملت ما هستند، این رسانه ها وابسته به آمریکا و هم پیمانان این دولت هستند، عنوان کرد: ملت ایران باید هوشیار و آگاه باشند و فریب شبکه‌های معاند و ضد اسلام را نخورند.

مولوی عبیدالله شهیکی تصریح کرد: امروز دشمنان حجاب زنان ما را مورد حمله قرار داده اند، قرآن‌ها را آتش می‌زنند و به حوزه‌های علمیه حمله می‌کنند این کار‌ها، کار مسلمانان نیست این کار‌ها را دشمنان و غیر مسلمانان انجام می دهند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج اظهار کرد: دشمنان بدانند که هیچ گاه نمی توانند به اهداف پلید و شوم خود برسند؛ دشمنان بدانند اگر امروز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بین ما نیست؛ اما مکتب شهید سلیمانی وجود دارد و پیروان مکتب حاج قاسم به شما درس بزرگی خواهند داد که هرگز فراموش نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن بداند این بار از ملت ایران جواب محکم خواهند گرفت، افزود: از قوه قضاییه می‌خواهیم با اغتشاشگران برخورد جدی داشته باشد و با کسانی که می‌خواهند امنیت ملت ایران را از بین ببرند برخورد شود؛ باید دادگاه اغتشاشگران بصورت علنی برگزار شود و در حضور مردم ایران محاکمه شوند.

مولوی عبیدالله شهیکی خاطر نشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران، نمی‌خواهند ملت ایران پیشرفت کند و باید بدانیم دشمن به دنبال تجزیه طلبی است می‌خواهد ما رو در مقابل یکدیگر قرار دهد، اما کور خوانده اند، ایران اسلامی با دیگر کشور‌ها فرق دارد، اینجا شخصیتی به نام مقام معظم رهبری سکاندار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/سیروئی‌نژاد https://armanekerman.ir/vdchzvnz623nxqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما