تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
۰
plusresetminus
در گفتگو با تیم برتر پویانمایی چهارمین رویداد تولید محتوا بسیج کرمان تشریح شد؛

چرا تیم «آرمان عزیز» جایزه خود را به خانواده شهید «عجمیان» تقدیم کرد؟

محمد علی اسدی گفت: جایزه ما در برابر ایثار و رشادت هایی که شهدا در میدان انجام می دهند، بسیار ناقابل است، ما با تقدیم این جایزه خواستیم یادی کنیم از شهید بزرگوار که به چه منظور جان داده است و با این اقدام خواستیم یادآوری کنیم که اگر سربازی در میدان جان می دهد، شاید سربازانی در عرصه فرهنگی فعالیت نکرده و یا فعالیت ضعیف داشته اند.
چرا تیم «آرمان عزیز» جایزه خود را به خانواده شهید «عجمیان» تقدیم کرد؟
محمد علی اسدی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص علت نامگذاری تیم خود در چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان به نام«آرمان عزیز» گفت: با توجه به اتفاقات، اغتشاشات و نا امنی های اخیر در سطح کشور که موجب به شهادت رسیدن برخی از نیروهای امنیتی، بسیجیان و طلبه بسیجی شهید آرمان علی وردی شد، تصمیم گرفتیم نام تیممان را به نام شهید«آرمان عزیز» نامگذاری کنیم.

عضو تیم برتر پویانمایی در چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان با بیان اینکه این رویداد، یک اتفاق فرهنگی است، عنوان کرد: شاهد سهل انگاری و کوتاهی هایی در زمینه فرهنگی هستیم و اگر ما در خصوص مسائل فرهنگی قوی وارد شده بودیم، شاهد اغتشاشات و شهادت نیروهای امنیتی و بسیجیان نبودیم؛ جایی که ما در عرصه فرهنگی، عَرق نمی ریزیم، عزیزانی باید در میدان خون بریزند.

وی بیان کرد: فعالیت ما در عرصه فرهنگی، نسبت به مواجه و درگیری میدانی نیروهای امنیتی، نظامی و بسیجیان با اوباش، کار سختی نیست اما می توانیم با تولید فرهنگی مؤثر، به اندازه کار آنان تأثیر گذار باشیم.

اسدی در خصوص تقدیم جایزه خود به خانواده شهید روح الله عجمیان اظهار کرد: جایزه ما در برابر ایثار و رشادت هایی که شهدا در میدان انجام می دهند، بسیار ناقابل است، ما با تقدیم این جایزه خواستیم یادی کنیم از شهید بزرگوار که به چه منظور جان داده است و با این اقدام خواستیم یادآوری کنیم که اگر سربازی در میدان جان می دهد، شاید سربازانی در عرصه فرهنگی فعالیت نکرده و یا فعالیت ضعیف داشته اند.

عضو تیم برتر پویانمایی در چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان با اشاره به اینکه 15 سال است که ر عرصه انیمیشن فعالیت می کنیم، عنوان کرد: در این مدت بارها درگیر این مهم بوده ایم که کالای فرهنگی را به خورد مردم می دهند و بنابراین به این عرصه باید نگاه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بارها خطاب به مسئولان این عرصه عنوان کرده ایم که باید در این زمینه بودجه تخصیص داده و کالای فرهنگی تولید شود، افزود: هیچکس به اندازه مقام معظم رهبری خطر را احساس نکردند و ایشان بارها در این زمینه صحبت کرده اند و نامگذاری تیم به نام «آرمان عزیز» برای این منظور بود که جهت دهی کنیم که در عرصه فرهنگی در مذیقه هستیم و کالا در این عرصه به راحتی وارد می شود.

اسدی خاطر نشان کرد: اگر آماری از تراکنش های مالی فیلیمو را در زمینه انیمیشن بررسی کنیم بیش از هزار میلیارد تومان در سال این سایت تراکنش مالی دارد که این صرفا مروبط به انیمیشن های خارجی است و با کالای خارجی سرباز جبهه فرهنگی تربیت نمی شود و این در حالی است که نیروها توانمند هستند و باید سازماندهی شوند تا بتوانند تولیدات ارائه دهند.

عضو تیم برتر پویانمایی در چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان خاطر نشان کرد: امروز شرکت صبا برای مصرف داخلی به 500 ساعت انیمیشن نیاز دارد که از این تعداد 120 ساعت در کشور تولید می شود و 380 ساعت دیگر وارد می شود و به این مهم باید توجه داشت.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcen78zzjh8xfi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین