تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۱
۰
plusresetminus
مرتضی معصوم پور گفت: رویکرد و برخورد آقای طارمی در بازی اخیر عالی بود و وی همگان را به آرامش دعوت می کرد و قطعا در این شرایط است که فرق بین بازیکن حرفه ای با بازیکنی که در جو قرار می گیرد، مشخص می شود.
لزوم انسجام بین ملت ایران و پشتیبانی از تیم ملی/ رویکرد مهدی طارمی در بازی اخیر حرفه ای بود
مرتضی معصوم پور در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به حضور تیم ملی کشورمان در بازی های جام جهانی گفت: کاستی ها و ایراداتی در زمینه مسائل اقتصادی و معیشت کشور وجود دارد اما آنچه که هم اکنون مهم است، اتحاد و انسجام بین آحاد ملت و اعضای تیم ملی در این بازی هاست.

عضو کمیته داوران کنفدراسیون جهانی هنرهای رزمی ادامه داد: بازی ایران در مقابل انگلیس تحت فشارهای شدید مجازی و کانال های بیگانگان بود که با دو گل مهدی طارمی، روحیه و اعتماد به نفس اعضای تیم بالا رفت.

وی بیان کرد: نرفتن برخی از ورزشکاران به مسابقات جام جهانی به دعوت فیفا که مردم از آنها به عنوان اسطوره ملی یاد می کنند، موجب بروز اعتراض و در نتیجه تنش بیشتر می شود و چه کسی پاسخگو شهادت ها و اتفاقات خواهد بود؛ کسانی که اسطوره مردم هستند باید مردم را به آرامش دعوت کنند اما شاهد هستیم که با جو دادهای احساسی اقدامات نامناسبی انجام می شود.

معصوم پور تأکید کرد: رویکرد و برخورد آقای طارمی در بازی اخیر عالی بود و وی همگان را به آرامش دعوت می کرد و قطعا در این شرایط است که فرق بین بازیکن حرفه ای با بازیکنی که در جو قرار می گیرد، مشخص می شود و اگر رویکرد احساسی در نیمه اول به وجود نیامده بود و همه حمایت کرده بودند، بازی بهتری را شاهد بودیم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcgqz9q3ak9w74.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین