تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۲
۰
plusresetminus
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع):

اجرای طرح‌ها اقتصاد مقاومتی گامی بلند به سوی رونق اقتصاد کشور و اشتغال زایی است

محمدجواد سلطانی نژاد گفت: تنها راه رفع مشکل و رسیدن به اقتصاد قوی و پویا اجرای طرح‌ها اقتصاد مقاومتی است، اقتصاد مقاومتی گامی بلند به سوی رونق اقتصادکشور و اشتغال زایی است.
اجرای طرح‌ها اقتصاد مقاومتی گامی بلند به سوی رونق اقتصاد کشور و اشتغال زایی است
محمدجواد سلطانی نژاد در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این ایام هفته بسیج افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در این حوزه بوده است، گفت: در این نمایشگاه 32 کارآفرین در قالب 16 غرفه  محصولات تولیدی خود را ارائه کرده اند.
 
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علیه السلام افزود: این نمایشگاه به همت حوزه الزهرا و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علیه السلام به مدت 7 روز برای بازدید عموم دایر است.

سلطانی نژاد تاکیدکرد: این نمایشگاه حاصل تلاش بانون کار آفرینی است که بیشتر آنها نیز زنان سرپرست خانوار هستند بوده و بعضی از کار آفرین ها با تسهیلاتی که از سوی سپاه و صندوق‌های قرض الحسنه در اختیار آنها قرار گرفته است برای خود کار آفرینی داشته‌ اند.

 وی با بیان اینکه تنها راه رفع مشکل و رسیدن به اقتصاد قوی و پویا  اجرای طرح‌ها اقتصاد مقاومتی است، گفت: ما به عنوان مسئول باید دنبال این کار باشیم و اقتصاد را قوی کنیم.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علیه السلام خاطر نشان کرد: اگر حاصل تلاش و زحمت این کار آفرینان را یک یا چند هفته به نمایش بگذاریم و این کار اگر به این صورت باشد تاثیری در کارهای اقتصاد مقاومتی ندارد و باید به صورت دائمی باشد.

انتهای پیام/ تاج الدینی
  https://armanekerman.ir/vdcfmxdymw6dmca.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما